středa 4. prosince 2013

Nail polish corrector

Před nějakou dobou jsem s kamarádka objednávala ze stránky jedné drogérie, no a při prohlížení nabízeného sortimentu jsem si všimla tohoto odlakovače v tyčince, dá-li se to tak nazvat :) No a tak jsem si řekla, že si ho teda objednám.



Přišlo mi to jako super pomůcka, která by mi mohla pomoct když při lakování nehtů lakem přetáhnu mimo nehet. Skvěle se mi s tím pracovalo- chytla jsem si to do ruky jako tužku nebo prupisku a opravdu jednoduše si odlakovala přetáhnutý lak. Co mi ale při koupi nedošlo, že ten hrot bude po jednom odlakování všech prstů k ničemu.. Totálně se totiž ušpiní a pak při další aplikaci vám okolí nehtů barví barvou laku, který jste předtím ,,zmizíkovaly" :D 


Byly u toho i 3 náhradní hroty, ale jak jsem říkala, opravdu jsem to nepoužívala při každém lakování, protože bych hned měla po tom. 
Když to shrnu, tak je to fajn věc, ale určitě se bez ní obejdete :)
Stálo mě to asi 30,-.


Máte to doma? Jak jste s ním spokojené? Máte nějaké tip na to jak to používat, když už mi došly hroty?

1 komentář:

  1. ja si namacam vatove tycinky do odlakovaca :)


    Inak posledny tyzden super BIELENDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat