středa 4. prosince 2013

Rimmel Salon PRO

Nedávno se ke mě dostal tento lak na nehty od Rimmel, dostala jsem jej totiž ke jmeninám a navíc jsem si mohla vybrat i odstín. Vybrala jsem zrovna tento, protože takovou barvu doma nemám. Jednu dobu jsem si totiž oblíbila tmavé laky a ty se mi začaly nakupovat a takovou barvu nemám žádnou :)
Ve skutečnosti je trošku tmavší než na fotce. Je to takový krásný růžovo- fialový odstín. Konkrétně je to odstín číslo 306 a jmenuje se VELVET ROSE. 
Doma nemám ještě žádný lak kromě tohoto z té kolekce Salon pro, takže nemám porovnání. Ale plánuji si určitě ještě nějaký koupit :) Lak je na nehtech ještě o kousek tmavší něž je v lahvičce ve skutečnosti, ale na podzim mi ta barva přijde ideální :)
Lak kryje plně ve 2 vrstvách a hodně rychle schne. Na lahvičce je napsané, že to je nějaký lak s dlouhou výdrží, dokonce 10dní. Mi neporušený mi vydrží tak 4 dny. :) 
Je ho 12ml a normálně stojí 100,-, ale připadá mi, že rimmel má pořád nějaké akce, třeba některým z vás zrovna přišly nějaké slevové poukázky z Dm na rimmel, mezi kterými je i řada těchto laků :)

S lakem jsem moc spokojená a jsem ráda že ho mám :) Moc ho doporučuji a klidně bych si koupila další odstín :) 
Máte nějaký odstín doma? :) Jaký lak a v jakém odstínu máte rádi teď na podzim vy? :)

1 komentář:

  1. Tyto laky jsem ještě nezkoušela, ale určitě na ně někdy dojde;D:) Miluju Rimmel 60 second;)

    OdpovědětVymazat