středa 4. prosince 2013

7 Deadly Sins Of Beauty- 7 smrtelných hříchů krásy tag

Ahoj všichni, chystala jsem se dělat a nějaký tag a zrovna jsem si psala s kamarádkou Nelou, tak jsem ji nechala ať mi nějaký vybere a vybrala tento :) Takže doufám, že se vám bude líbit :)
Jdeme na to!

1) Chamtivost nebo lakota- jaký je tvůj nejdražší a nejlevnější kousek kosmetiky?
Tak úplně nejlevnějším kouskem v dekorativní kosmetice u mě bude tužka od Essence, kterou jsem koupila za 10kč u nás v Dm ve výprodejovém košíku :) Je to kajalová tužka v odstínu 19 ALL I WANT.
Nejdražší kousek zase není úplně drahý, ale opravdu nemám nic dražšího, jelikož se držím celkem u země :) Je to řasenka od Maybelline New York Colossal Volum´ Express waterproof. :) Normálně stojí kolem 250,-.
2) Hněv- jaký kousek kosmetiky miluješ a zároveň nenávidíš? Které bylo nejtěžší získat?
Milovaný a zároveň nenáviděný kousek jsou asi tyto oční stíny od Elfu. Mají naprosto božskou barvu, výdrž je sice průměr, ale prostě jsou boží a bohužel jsou sypké! Ta aplikace je s nimi strašně těžká, když si je dávám musím mít na to čas a navíc z nich opadávají při aplikaci třpytky, které pak mám pod očima a nejdou dolů :(
Stály asi 60,-. 
A k tomu výrobku, který mi šel získat asi nejtěžším způsobem, tak mě napadla řasenka Mega Effect od Avonu. Vyhrála jsem ji v té soutěži, co měli na facebooku a stálo to dost nervů :D Však vy co jste soutěžily víte :)
3) Obžerství- Jaká tvá zkrášlovací věc nejlépe chutná?
Napadá mě Labello s vůní/příchutí Strawbery anebo balzám na rty z Avonu s vůní/příchutí pomeranče :)
4) Lenost- Co za kosmetický výrobek vynecháváš když jsi líná?
Nevynechávám asi nic, možná stíny- mám jich doma hodně ale vetšinou se mi je nechce používat a piplat se s tím. :( Jinak vynechávám obočí a make-upy, ikdyž to doma mám a nepoužívám tvářenky a bronzery, ale ty nevlastním.

5) Pýcha- Jaký kosmetický výrobek ti dodá nejvíce sebevědomí?
Řasenka. Jednoznačně řasenka, bez ní mám strašně malé a unavené oči.

6) Smilstvo-  Co tě nejvíce přitahuje na opačném pohlaví?
Bude to úsměv a krásné zuby :) A také smích :)

7) Závist-  Co bys nejraději v současné době dostala dárkem?
Ráda bych dostala nějaké Color Tattoo, nejlépe v odstínu 35 On and on bronze. Pak bych chtěla někdy vyzkoušet odličovací ubrousky z Douglasu. Ještě mě napadla nějaká micelárka- možná Loreál, žádnou jsem ještě neměla a určitě bych nějakou vyzkoušela :) Nic dalšího mě už nenapadá. Ale tak asi žádná kosmetika by mi nevadila :)

Jak se Vám tento tag líbil? :)

1 komentář: