středa 4. prosince 2013

Zklidňující tělové mléko po opalování

Ahojky! Jak se máte? :) Vy školou povinní, užíváte si prázdnin? :)
Jelikož jsem se tento týden na brigádě spálila, protože jsem se nenamazala krémem na opalování, takže jsem potřebovala něco co by mi zklidnilo pokožku, aby mě přestala bolet a pálit. Máme doma 2 přípravky po opalovaní a dneska bych Vám chtěla představit jeden z nich, který jsem požívala pořád :)


Toto mléko je s výtažky ze zeleného čaje a D- panthenolem. Je pro vysušenou pokožku, má zklidňující účinek po slunění a má mít okamžitou úlevu.


Hodně mě to mléko překvapilo, nečekala jsem, že mi tak moc pomůže. Když jsem to na spálené části těla namazala ( v mém případě na nohy), tak mě to během chvilinky přestalo pálet a zbledlo to a taky to příjmně chladilo :) Používám to mléko každý den od pondělí, kdy jsem se spálila a mám to skoro hnědé a skoro vůbec to už nebolí :) Opravdu to hodnotím 1*!! :)


Vůně je taková zvláštní, nejdřív mi smrděla, ale teď je taková příjemnější :) Pokožka je po něm i pěkně hydratovaná :) A mléko má bílou barvu.
Cenu jsem si přesně nepamatovala, tak jsem ji našla na internetu. Mléko by mělo stát 109,- a je ho 400ml :) Určitě doporučuji :)


Co je Váš oblíbený přípravek pro spálenou pokožku po opalování? Máte zkušenost i s tím to? :) 
Napište! Ráda odpovím, anebo pokud máte nějaký dotaz tak šup sem s ním :)
A líbí se Vám nový vzhled? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat