středa 4. prosince 2013

Brow addict- Famous

Pěkný den :) Dnes bych Vám ráda řekla něco o paletce na úpravu obočí, která se objevila v červencovém ladyboxu. Jelikož jsem si paletku nenechala, protože si ji vzala kamarádka, tak jsem ji poprosila, aby mi pak na paletku napsala recenzi :)
Měla ji už šanci odzkoušet, tak Vám poví něco o ní :)

Oficiální popis: Sada na úpravu obočí obsahuje vše, co potřebujete pro dokonalý pohled. Pinzeta, vosk pro fixaci, stíny pro vyplněn obočí a rozjasnění vám dají nekonečné možnosti. Zvýrazněte, definujte, vyplňte své obočí a dotáhněte svůj make-up k dokonalosti.
Ladytip: Obočí je rámem celé tváře, proto není dobré na něj při líčení zapomínat. Zvýrazněte jeho tvar stínem a zafixujte voskem!

Na internetu jsem se dívala na cenu a dá se sehnat od 129,- do 189,- (stačí si název této paletky zadat třeba na www.heuréka.cz). 

Tak a teď už k tomu co napsala kamarádka :) Přeji příjemné čtení :)

Obal: Nejvíc se mi na něm líbí zvířecí potisk :). Co se týče výdrže barvy na nápisu, hrůza. To tam ten nápis měli raději vyrýt. Ale tak možná, kdyby jsem to měla jen doma a netahala to po různých taštičkách :D.
K čemu to pak je ? Obal je z pevného plastu, přežil i pár pádu na zem.



Uvnitř se nachází 3 stíny, vosk na zafixování, oboustranný štěteček a pinzeta. První stín by měl sloužit na rozjasnění nadočnicového oblouku. Druhý je pro světlovlásky, třetí pro tmavovlásky. Ten, kdo má černé havraní vlasy si moc nevybere :D




Pigmentace: Mezi prvním a druhým stínem není vidět rozdíl. Nejsou moc dobře pigmentované. Třetí mi přijde někdy až moc, často to s ním přeženu.


Výdrž: Se bude lišit. Já mám celkem husté obočí, vydrží mi to tak půl dne. Komu třeba půlka chybí , tak to bude bída.

Závěr: Paletka je fajn, ale příště raději vyzkouším tužku a gel na obočí. Vosk se nanáší docela dost špatně a skoro vůbec nefixuje . Stíny jsou ok, musíte získat nějakou tu praxi. První stín mi jako rozjasňovač nepříjde. Pinzetka je sice roztomilá, ale obočí se s ní vytrhává dost špatně, slouží jako nouzovka. To samé štěteček. K paletce je potřeba si pořídit starý kartáček od řasenky na lepší rozmazání. Ale věřím, že pro někoho bude paletka zázrak.

Obočí před:


Obočí po:

Ps: S tím stínem jsem to nahoře přehnala a omlouvám se za děsivě vypadající oko :D

Máte tuto paletku také doma? Jste spokojené? :) Jinak kamarádce moc děkuju za sepsání recenze :)



1 komentář:

  1. Já celkově se stíny na obočí nemám moc dobré zkušenosti:/
    radši volím tužku:)

    OdpovědětVymazat