neděle 29. prosince 2013

Better than false lashes :)

Ahojky! Tuto řasenku mám z ladyboxu a je od značky Catrice. Catrice se u nás ve městě neprodává, takže nemám zkušenost s ničím jiným než touto řasenkou a jedním lakem na nehty :) Ale teď už k té řasence :)
Popis z ladyboxu: Řasenka s kartáčkem pro dramatický objem, senzační délku a extrémní natočení- lepší než umělé řasy. Pro fascinující řasy a dech beroucí pohled.
Ladytip: V obchodech najdete řasenku ve voděodolné i Ultra black verzi.
Řasenka má 12ml a její běžná prodejní cena je 114,-.
Obal řasenky je takový průměr, neoslní ale ani neurazí. Připadá mi, že na něm jsou hodně vidět otisky prstů.
Kartáček je obrovský a je na něm trochu víc barvy, než bych chtěla.
Řasy po nanesení této řasenky jsou podle mě takové dost přirozené. Jako by je to jen trochu zvýraznilo. No není to nic z čeho bych byla plně unešená. Takhle vypadají řasy v jedné vrstvě, když dám další tak už jsou hodně slepené a nevypadá to hezky.
Další problém u mě je, že když si řasenku ráno nanesu třeba než jdu do školy a v průběhu dne se kouknu do zrcádka tak řasenka je rozmazaná pod očima. Dělá prostě šmouhy, nechápu jak je to možné, navíc se mi to stává jen u téhle řasenky. 
Když to shrnu- přirozené řasy, rozmazává se pod oči a ve více vrstvách slepuje. Už bych ji znova nechtěla :)

Zkoušely jste ji? Jaká je nejhorší řasenka, kterou jste vyzkoušely a proč? 

Žádné komentáře:

Okomentovat