středa 4. prosince 2013

Balea- malinový krém na ruce

Ahoj :) Dnes to nebude zrovna pozitivní článek, tak jdeme na to :)
Tento krém mám doma od loňských vánoc a dostala jsem ho od babi, takže nevím jeho cenu. A dokonce myslím, že se už nedá ani koupit. Jinak má 300ml.
Popis: Hydratační krém s panthenolem regeneruje pokožku a zanechává ji vyhlazenou. Jemná vůně malin rozmazluje smysly. Krém s lehkým složením se dobře nanáší a rychle vstřebává.
Z čeho jsem trochu na rozpacích je dávkování, na jednu stranu mi to přijde praktické, ale na druhou ne. Jakmile totiž dojdete do půlky balení tak už krém nejde lehce vymačkávat anebo se vám nepodaří dostat ven nic. 
Vůně krému pro mě není nic extra, spíš mi to už smrdí, ale to je trochu můj problém, protože jsem ,,přemalinovaná". 
S krémem nejsem ani trochu spokojená a to kvůli tomu, že jakmile ho nanesu, tak on jakoby na těch rukách sedí a nic nedělá. Vůbec se nevstřebává. A jeho hydratace je pro mě taky na nic. 
A další věc- obsahuje parabeny. Já sama to neřeším, ale někomu by to vadit mohlo :)
Krém má jemně narůžovělou barvu.
Za mě ne, ne, ne, nikdy více. Balea mě dost odradila od koupě krémů na ruce a jejich tělová mléka ani másla už také nikdy nebudu zkoušet. Tento krém jsem se rozhodla dokonce vyhodit nedopotřebovaný, protože na něj prostě nemám nervy :)

Je nějaká věc z Baley, kterou nesnášíte? Máte doma nějaký krém na ruce od baley? Nebo měly jste dokonce tento?

1 komentář: