středa 4. prosince 2013

i+m Naturkosmetik Berlin Šampon Lesk citronu

Ahojky :) Dnes bych Vám ráda zveřejnila krátký článek na cestovní balení šamponu, které bylo v červencovém ladyboxu :) Jak jsem v článku psala, tak výrobky z boxíku jsme si s kamarádkou rozdělily a já měla tento šampon :)
Trochu jsem se bála jak na změnu šamponu zareagují moje vlasy, protože byly asi poslední 3 roky zvyklé jen na avonovské, se kterými jsem naprosto spokojená :)


Šampon měl 50ml.
Oficiální popis: 100% přírodní šampon bez sulfátů a silikonů se postará o vaše vlasy. Sojový olej pečuje, heřmánkový extrakt a vitamín E posiluje, karanubský vosk dodává lesk. Citron a éterické oleje zase vlasy provoní a osvěží. Má certifikát BDIH a Vegan.
Cena v obchodě od 295,- za 250ml.

Šampon opravdu voněl krásně po citrusech, vlasy jsem po něm měla takové tvrdší a pevnější, ale to možná bylo tím, že v avonu používám šampony 2v1 i s kondicionérem a tento kondicionér neobsahoval. Vlasy se po něm dost chuchtaly, na to nejsem vůbec zvyklá s avonem :)
Šampon mi vydržel asi na 8 (nebo nějak tak) použití. Což jsem byla překvapená, protože šampon nijak moc nepěnil, takže jsem ho dávala větší množství než jsem normálně zvyklá.
Vlasy po použití šamponu tak hoďku voněly.
Takže když to shrnu, nebyl nijak špatný ale ani pro mě nejlepší :)

Máte s tímto šamponem zkušenost? Nebo máte zkušenost s celou touto značkou? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat