středa 4. prosince 2013

Oblíbené blogerky- 2. díl GetTheLouk :)

Ahoj :) Dnes bych Vám chtěla ukázat otázky, které mi zodpověděla Lou. Myslím, že ji určitě znáte, tady je odkaz jejího facebooku :) Tak a jdeme na její odpovědi :)


1. V kolika letech ses začala zajímat o kosmetiku a začala psát blog a točit videa? 
2. Kdy ses začala malovat? 
3. Která nebo které byly tvé první oblíbené blogerky? 
Odpovědi na tyto 3 otázky si můžete poslechnout ve videu Lou zde ;)

4. Je nějaká kosmetická věc na kterou máš úchylku? :) 
Rtěnky - mám pocit, že jich nemám dost. Snažím se to držet na 40 kouscích a víc nemít, prostě je jen točit a střídat, ale jde to těžko :D

 5. Bez kterých 3 věcí z kosmetiky bys nemohla žít?
 Řasenka, korektor a asi rtěnky. Ale chyběly by mi tužky a gely na obočí třeba..

6. Existuje nějaká věc, na kterou nedáš dopustit a nazvala bys ji svým svatým grálem? :) 
Těch je milion. Nebo třeba 5 určitě, chystám na to samostatné video, ale určitě tam patří třeba pudr od NYC, Catrice Camouflage korektor, Chanel Vitallumiere Aqua makeup a tak dále :)

7. Máš nějaké další koníčky kromě psaní blogu, videí a celkově kosmetiky? 
Mám pak přítele, rodinu, práci, školu a kamarády, na víc není čas. Ale k smrti miluju vaření - to je moje veliká vášeň :)

8. Jak reagovalo tvé okolí na to, že točíš videa a děláš blog? 
Já se v blogosféře pohybuju už od nějakých 12 let, takže to pro nikoho moc šok nebyl. Ale všichni mě podporují, což je naprosto báječný pocit! :)

9. Co tě nejvíce baví na blogování? 
Možnost se vyjádřit, vybít svou kreativitu, ale i ten pocit, že někomu poradím, je krásný, bavit se s lidma, kteří mají stejné zájmy je taky super.. Nevím tak nějak celkově sdílet to, co mě baví s lidma, které to baví také :)

10. Jaká je tvá oblíbená značka kosmetiky? 
Vysvětluju to, kdekoli můžu - značku jednu nemám. Je miliony značek, které mám ráda. A třeba mám ráda rtěnky od nějakých značek, stíny od jiných, ale jednu určitě ne. :)



Ještě jednou moc děkuji za zodpovězení otázek :) A vy čtenáři určitě mrkněte na facebook Lou a zkoukněte blog i videa! :) 

1 komentář:

  1. Jaký je tvůj na to ,že se my 12ti leté holky malujeme??

    OdpovědětVymazat