středa 4. prosince 2013

Oči- 5. díl

Ahoj :) Dnes jsem tu opět s líčením :) Nebudu zdržovat a jdeme na to :)

Líčení jsem jako vždy začla korektorem a podkladovou bází. Bázi jsem nanesla jsem ji na celé víčko.

Dále jsem použila svou paletku stínů Princessa a z ní jsem použila vanilkový stín na celé víčko.
Dále jsem si vzala stín od Essence z limitované edice OZ THE GREAT AND POWERFUL v odstínu 03 Generosity. Ten jsem nanesla do záhybu.
Pak jsem použila oboustranou tužku na oči od Avonu-  její černou stranu.
No a zakončila jsem to řasenkou :)

A tady je výsledek:
Informace o výrobcích
Báze pod oční stíny od Elfu- mám odstín Nude, má 5ml a cena byla 39,-
Korektor match 2 cover! - koupila jsem jej v dm v regálech Essence za 70,-. Má 2,3 g.
Paletka oční stínů Princessa- koupila jsem ji také v dm asi za 100,- , ale od té doby už jsem ji tam vůbec neviděla. 
Oční stín od Essence- odstín 03 Generosity, 2,5g a koupila jsem ho ve výprodeji za 10,-.
Kajalová dvoubarevná tužka Avon- Black & Puprle, cena asi 39,- (teď se prodává pořád, jen v jiném designu)
Řasenka The Colossal Volum´Express waterproof od Maybelline- černá, 10ml a vyšla mě asi na 150,- v nějaké akci
Jak se vám líčení líbí? :) Máte doma některý můj použitý produkt?

1 komentář: