středa 4. prosince 2013

Soft touch eyeshadow- Sun kissed :*

Pěkný den všem :) Dnešní článek možná bude pro někoho zvláštní jelikož věc, kterou vám ukážu už nemůžete sehnat, protože to byla limitka, ale já jsem se s vámi chtěla podělit o své dojmy :)
Jak už jste si mohly všimnout v názvu, tak se bude jednat o jeden výrobek na oči z limitky od Essence :)
Stín vám ukazuju až teď, jelikož jsem ho dostala teprve měsíc zpátky od kamarádky k meninám :)
Stínu jsou 2g a mám jej v odstínu 02 MY SUNNY SIDE. Stín stál asi 30,-. 
Co mě nejvíce na stínech zaujalo byl ten povrch toho stínu, nedokážu to asi popsat, ale je prostě takové měkké jako nějaká houba :D
Prsty to bohužel nenaberu, protože hrdlo je dost úzké a navíc mám delší nehty, ta se bojím, aby mi stíny nezůstaly pod nehtem. Nanáším je normálním Essence štětcem na oční stíny.
Pigmentace je taky dobrá.
Co vás musím upozornit, tak že štětec je po použití dost špinavý, tak je třeba jej umýt anebo alespoň očistit vlhčeným ubrouskem :) Jinak se stíny skvěle pracuje, nemám sebemenší problém :)
Výdrž je něco neuvěřitelného- celý den na oku vydrží bez hnutí a to i bez báze! 
Zkoušela jsem i jejich výdrž ve vodě- bez protírání očí to celkem zvládají, ale jakmile si oči protřu tak se začnou trochu smývat. Ale jelikož nemají být voděodolné, tak není co řešit :)
Stíny se dají skvěle použít třeba i jako linka :)
vlevo: jedna vrstva, vpravo: více vrstev

Takže já jsem se stíny naprosto spokojená :) Máte je taky doma? A jste s nimi spokojené jako já?
Ještě mám doma tu modrou vysouvací tužku z této limitky, v pozdější době se o ní ještě taky zmíním :)

Žádné komentáře:

Okomentovat