středa 4. prosince 2013

Oční stíny Lambre

Dnešní recenze bude na oční stíny Lambre v odstínu 5, které jste mohly najít v květnovém ladyboxu. Mě přišly v tom hnědém odstínu, jenomže vzhledem k tomu, že jsem si tento balíček objednávala s kamarádkou, tak si je vzala ona, protože já moc stíny nepoužívám :)
Kamarádka mi řekla, že tyto stíny se dobře nanáší, manipulace s nimi je dobrá, ale celodenní výdrž se nedostavila. Říkala, že by vydržely maximálně 5 hodin a to bez toho aby se ten kdo je má na očích jen dotkl oka. :D
Popis: Tekuté oční stíny v univerzálních odstínech, které vydrží i dlouhý den. Stíny nanášejte aplikátorem a nechte zaschnout, dosáhnete tak intenzivního odstínu. Pokud toužíš po přirozeném efektu jemné barvy, nanášejte bříšky prstů a rozetřete do ztracena.
Plná cena těchto stínů v obchodě je 139,- za 3,5 m.
 Těchto stínů jste si mohli vybrat odstín, já měla na výběr při objednávání mezi fialovou a touto, ale mám pocit, že na nějakém blogu jsem viděla i takový bílý odstín :)
Měli jste ve svém ladyboxu také tento osdtín? Nebo jaký jste měly? :) A byly jste s těmito stíny spokojené? :)

1 komentář: