středa 4. prosince 2013

Super enchant

Ahoj, dnes bych vám chtěla ukázat mojí oblíbenou řasenku :) Jmenuje se Super enchant, jak si můžete přečíst v názvu příspěvku :)
Měla by dodávat objem a natočit řasy. Řeknu to takhle, používám ji jako podkladovou řasenku, protože řasy pěkně zvýrazní, ale i přesto si je pak ještě namaluju jednou řasenkou, ale o té příště :). Tahle řasenka mi řasy trošičku prodlouží a trošku dodá objem, není to nic světoborného, ale i tak ji mám ráda :)

Fotka je z internetu, protože momentálně mám štěteček s víčkem této řasenky, daný v tubě od jiné řasenky :)

Mám pocit, že  avonu už není ve stálé nabídce, dá se sehnat jen v nějakém výprodeji. Stojí od 60,- do 110,-, záleží na tom jestli ji chytnete v akci nebo ne :) A má 8ml :)
Pro mě má tahle řasenku navíc ještě jednu výhodu, když si koupím nějakou řasenku, ale její štěteček mi nevyhovuje, tak si štěteček z této řasenky dám do jiné tubičky a pasuje tam :)



Škoda že už mi dochází, budu se muset poohlídnout po jiné, nemáte nějaký tip? :) Určitě jej sdělte do komentáře :) Máte z touto řasenkou nějakou zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat