středa 4. prosince 2013

Odličovací ubrousky- Green coconut

Ahojte všichni! :) Dloooouho dobu jsem hledala pro mě nejlepší způsob odličování a už jej mám! Jsou to odličovací ubrousky :)
Zkoušela jsem třeba i miminkovské vlhčené ubrousky, jak sami víte a nebyla jsem s nimi až tak spokojená jako s ubrousky učenými přímo pro odličování :)

V téhle době používám ubrousky od Balea- Green coconut :)


Měly by být limitovaná edice, já je kupovala myslím někdy v červnu za 85,- i s druhým úplně stejným balíček ubrousků a krabičkou na ně. Všechny 3 věci byly zelené. Ubrousky teda nijak po kokosu nevoní, ale vůně mi vyhovuje. Jsou i dost vlhčené a to i na konci toho balíčku. Jeden ubrousek mi v pohodě vystačí na celý obličej a v očích neštípou :)
Abych měla opravdu dokonale čistou a odlíčenou pleť, tak jsem se naučila ještě po odlíčení ubrousky používat čistící pleťový gel.

Máte rádi tyto ubrousky? Které jsou vaše nejoblíbenější? :) Nebo jakým způsobem se odličujete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat