středa 4. prosince 2013

Odličovací ubrousky Balea Pink orchid

Krásný čtvrtek všem :) Dnes jsem tu s ubrousky, které se už bohužel nedají koupit :( Ale i přesto jsem se o nich rozhodla trochu zmínit :)
Jsou to tyto růžové baleácké, které byly přes léto limitovaná edice stejně jako zelené, o kterých jsem už psala a pak ještě modré.
Všechny tyto 3 vůně, se daly koupit v dvojbalení i s krabičkou na ně za přibližně 80,-. Zkoušela jsem všechny, jsou na tom úplně stejně ve všem, kromě vůně samozřejmě. :) Vůní mi asi nejvíce voní tyto, voní tak moc sladce, nemůžu si vybavit co mi to připomíná, možná nějaké žvýkačky? Každopádně vůně určitě není šálkem kávy pro každého, je totiž výrazná.
S odličovacími schopnostmi jsem spokojená, ale  i tak ještě pleť dočišťuji gelem na pleť nebo pleťovou vodou :)
Na pleti mě nepálí ani neštípe :)
Já jsem zatím vyzkoušela jen tyto ubrousky a pak ještě od Rival de Loop, které byly naprosto katastrofické. Za mě jsou lepší ty od Baley a s lepšími jsem se ještě nesetkala. Teď mám doma ještě jedny na zkoušení a mám v plánu vyzkoušet ještě určitě ty od Nivey, ale trošku mě odrazuje ta vyšší cena. :) 

Máte je doma? Nebo vyzkoušel jste nějaké z baleácké limitované letní edice? Co používáte na odličování?
A ještě jsem se chtěla zeptat, nikdy jsem si ještě nebarvila vlasy, maximálně jsem zkoušela takové ty tužidla nebo barvy ve spreji a s kamarádkou jsme byly o víkendu v drogérii a já si tam koupila tónovací šampon. Zajímalo by vás jak u mě pobíhalo ,,barvení" a výsledek? Dejte mi vědět :)

1 komentář:

  1. Ubrousky vypadají fajn, zatím jsem žádné nezkoušela a za tu cenu bych si tyhle ráda pořídila:)
    O nějakém tónovacím šamponu taky přemýšlím, takže bych nějaký článek určitě uvítala:)

    OdpovědětVymazat