středa 4. prosince 2013

Krémové oční duo stínů, aneb co nikdy nekupovat!

Čauky čauky :) Dnes jsem tady s jednou hodně negativní recenzí.. Stíny jsem si nezakoupila sama, ale kupovala si je moje ségra a já si je půjčila k odzkoušení :)

Popis: Projevte se pomocí lehce roztíratelných, odolných krémových DUO očních stínů. Každý nádherný odstín je možné použít samostatně nebo společně pro dramatický efekt. Krémové stíny mohou být také použity jako vrstva pod práškové stíny pro lepší zafixování a udržení trvale zářivé barvy po celý den.
 Stíny jsou od Elfu. Předem říkám, že před objednáním z elfu se podívejte na nějakou recenzi nebo fotky, protože odstíny prostě nesedí. 
Moje ségra si chtěla objednat tyto fialkové stíny- odstín Berry mix:

No a stíny ve skutečnosti jsou takové:
Nevím do jaké míry je to vidět, ale místo tmavě fialové je to hnědý stín a místo světlé fialkové taková světlejší růžová. 
Další věc je ,,šmouhování" stínů. Nanesete jednu vrstvu (která je slabá), takže by na to každý dával další vrstvu, jenomže ono to nejde. Někde vám to začne tu první vrstvu smývat. Prostě hrůza! Obzvlášť u té tmavé.. 
Takže barva je první věc, která zklamala. Další věcí je výdrž- nevydrží nic. Bez ničeho vydrží tak 2 minuty a hned jsou pak slité v ohybu. 
S bází vydrží o něco málo déle, takže tak 5 minut.
No a můžete s tím dělat cokoliv, ale ono to nevydrží vůbec. Ani se sypkými stíny na těchto, ani s tužkou jako podklad.
Ani jsem je nefotila na ruce, protože ty stíny jsou něco katastrofálního!
Stíny mají 3g a stojí od 27,- do 39,-. Záleží na akci.

Máte je? Souhlasíte semnou? Jaké jsou podle vás nejhorší stíny, které jste vyzkoušely?

2 komentáře:

  1. Je to škoda, protože odstínově se mi vážně líbí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si chtěla koupit tyto stíny v hnědé barvě.. je škoda, že jsou na nic..

    OdpovědětVymazat