středa 4. prosince 2013

Alterra čistící obrousky aloe vera

Asi na konci srpna jsem byla se sestrou a kamarádkou nakupovat ve vedlejším městě. Chtěly jsme se mrknout na nějaké oblečení a pak do drogérie Rossmann, jelikož u nás ve městě není. Nakonec jsem si z oblečení nekoupila nic. No a v Rossmannu jsem si koupila tyto odličovací ubrousky, protože jsem chtěla zkusit něco jiného než Baleu a taky mě zajímalo jestli je něco lepší něž ty baleácké :) 
Tak jdeme na moje dojmy :)


Popis: Rozjasňující a osvěžující čistění pokožky. Bez alkoholu. Každá pokožka si zaslouží individuální péči. Vlhké čistící ubrousky Alterra s extraktem z aloe vera čistí Vaši pokožku obzvláště jemně. Jemné složení rozjasňuje a osvěžuje, pokožka je šetrně zbavena nadbytečného kožního tuku, zbytku make-upu a nečistot. Tak je optimálně připravena na další péči. Jemná vůně rozmazlí vaše smysly. Ubrousky jsou i pro velmi suchou pokožku.

Ubrousky mám skoro dopoužívané, tak proto je ten obal tak zmačkaný. 
První co bych zmínila je vůně- je opravdu výrazná (takže asi ne pro každého). Nedokážu ji popsat natož se sama rozhodnout jestli to spíš voní nebo smrdí. Je to něco mezi :D Další věc, o které bych chtěla mluvit je vlhkost ubrousků. Jsou opravdu hoodně vlhké. Při používání Vám to nestíká ani nic takového, ale jsou prostě hodně vlhčené, což je plus :)
Odličují moc hezky, ale s voděodolnou řasenkou si neporadí teda vůbec.
Za mě teda jsou dobré, klidně bych je doporučila, ale i tak asi zůstanu u těch baleáckých. Mají i o dost hezčí vůně :)
Je jich 25ks a stály něco kolem 40,-.
Otevírání je normální: 

Máte s nimi zkušenost? Jak byste popsaly jejich vůni? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat