středa 4. prosince 2013

Barevná řasenka!

V nákupech za září jsem Vám slibovala, že bude recenze na modrou řasenku od Avonu a jsem s ní :) Navíc ještě v tomhle článku bude recenze kamarádky na barevnou řasenku od Rimmel v fialovém odstínu :) Jdeme na to ;)

Obal řasenky se mi líbí, je jednoduchý, možná vypadá trochu lacině, ale i tak se mi moc líbí :)
Řasenka má i pěkný štěteček, na kterém je barvy tak akorát :) Možná až v té nejvyšší části kartáčku je barvy trochu víc, ale to nevadí.

Má 7ml a v katalogu stojí kolem 69,- (záleží na akci ;)). 
A teď už k jejím schopnostem. S výdrží je to skvělé, dá v pohodě celý den bez jakéhokoliv opadávání bez oči. Pro mě to není výrobek na každodenní nošení, ale občas na ni chuť mám :) Mi řasy trošičku slepuje, pěkně je prodlouží, zhuštění není nijak extra. A natočení nemohu posoudit, protože mám od přírody spíš natočené řasy, takže je potřebuji zhustit a prodloužit :) 
Oko před použitím řasenky:
Oko po použití řasenky: (já mám na řasách 3 vrstvy, ale i v méně je modrá vidět, jen je trošku méně intenzivní :)
Řasenka je boží, ale jak říkám na denní nošení to není :) Můžu vám zaručit, že jakmile si s ní nařasíte řasy, tak si to toho každý všimne. Není to nic co by nebylo vidět :) Jak jsem si ji dala poprvé do školy, tak jen co jsem vešla do místnosti, hned se mě na to ptali :)
Řasenka má nádhernou barvu a to i bez nějakého korektoru (jak musí používat kamarádka u té od Rimmel, aby to vůbec šlo vidět). 
Její odličování je také naprosto bez problému, zvládne to v pohodě i odličovací ubrousek a ani mi při odličovaní nepadají řasy :)
Za mě prostě jednička a pokud chcete barevnou řasenku, jděte do této! Kvalita převyšuje cenu. :)

Kamarádka vyzkoušela tuto Extra Pop Lash řasenku v odstínu Pop Purple, což je fialová :) Řasenka má 8ml a kamarádka ji koupila v akci za 69,- (názor a komentáře kamarádky jsou šedou barvou)
Tato řasenka se prodává ve 3 odstínech (černá, modrá a fialová). Obal mi přijde takový klasický. Nic extra, ale líbí se mi.
Co se týče kartáčku, je spirálovitý. Barvy na něm je tak akorát. Má klasické štětiny.
Výdrž jsem zkoušela jen s korektorem. S ním řasenka na oku vydržela celý den.Odlíčení šlo celkem v klidu s dvoufázovým odličovačem.
Oko před použitím řasenky:
Oko po použití řasenky: (také 3 vrstvy)
Celkově jsem s řasenkou spokojená, už jsem se obávala, že bude jak barevná řasenka od Dermacolu. Akorát viditelnost pouze při pořádném denním světle!
Kamarádka nosí dioptrické brýle a preferuje nošení řasenky, jen na spodních řasách.
Tak která je pole vás lepší? Modrá nebo fialová? Mě osobně se ta fialová na očích moc nelíbí, ale každého vkus :) A navíc prostě miluji modrou barvu v jakýchkoliv odstínech :) 

A ještě chci říct, že v hlasování ohledné článku na téma Vši, bylo 8 hlasů pro a 7 proti. Takže ten článek do konce roku udělám ;) A je spuštěno nové hlasování, tak hlasujte :)

1 komentář: