středa 4. prosince 2013

Oči- 2. díl

Ahojky všem :) Občas mě prostě popadne chuť si vyhrát se svýma šminkama a místo klasické řasenky nebo řasenky a světlých stínů udělat na očích něco jiného. Tak bych Vám chtěla ukázat co jsem si vykouzlila na očích dneska :D 
Předem říkám, že doma nemám drahou dekorativní kosmetiku, jelikož jsem student a nevydělávám, takže si nemůžu nic dražšího pořídit. Nebo když už bych mohla, tak si místo jedné věci za 500,- koupím plno jiných levnějších :)

Celé líčení jsem začla korektorem, kterým jsem si zakryla kruhy pod očima a pak moje strašně viditelné žilky mezi obočím a víčkem oka. 
Použila jsem tmavší baru toho dvoubarevného korektoru.
Na obrázku barva vypadá opravdu tmavě, sama se divím, že mi sedí, jelikož mám v zimě vždycky problém s tím, že i nejsvětlejší odstíny korektorů nebo make-upů mám tmavé :D Ale měla jsem brigádu, kde jsem pracovala na sluníčku, takže jsem se hodně opálila (několikrát spálila :D ). 


Jakmile jsem dodělala práci s korektorem, tak jsem začala uvažovat co bych si na ty oči dala a dostala jsem chuť na barevnou linku. Jenomže doma nemám žádné kromě černých a tmavě modrých. Takže jsem vzala svoji jedinou paletku s více než 4 stíny a začala vybirat barvu, kterou bych použila místo klasických linek.


Paletka mám moc pěkné barvy, když používám některý z tmavších stínů tak spíš v menší vrstvě, protože nemám ráda moc výrazné líčení. 
Nakonec jsem vybrala tento odstín:
Je to nádherný modro zelený tyrkysový odstín.
Myslím si, že pigmentace tohoto stínu není nijak špatná, ale ne nejlepší. Každopádně mi to nevadí, jelikož to pak alespoň není tak výrazná barva :)

Pak jsem začala přemýšlet jak si udělat linku ze stínu, když ani nemám štětec na linky a ani pigmentace není nejlepší. Tak jsem sáhla po své nejpoužívanější tužce na oči od Essence v odstínu 19 ALL I WANT. Je to taková tělová barva, možná více do šeda. (Na fotce jsem ji hodně navrstvila, aby šla lépe vidět :)

Takže jsem vzala tužku a udělala s ní linku. 

Pak jsem vzala aplikátor z paletky ( ano je to aplikátor! Nemám doma nic lepšího s čím bych mohla linku udělat :)
Aplikátorem jsem nabrala stín a ten jsem začala nanášet na linku tužkou.
Pak jsem vzala svoji asi nejoblíbenější a nejlepší řasenku na světě! :)
Jak vidíte, je to řasenka SuperShock blackest black od Avonu. 
Má úžasný desing (který se jen tak mimochodem pořád mění :D ) a božský štěteček. Plánuju na ni napsat recenzi :) 

No a celý ten můj pokud dopadl takto: (omlouvám se za fotky, ale opravdu nemám žádnou zrcadlovku)
Ta tyrkysová ve skutečnosti byla výraznější, ale můj foťák není jinak schopný pobrat tyto barvy, ale i přesto jak je starý se divím tomu co dokáže :D





Více informací o výrobcích:
Korektor match 2 cover! - koupila jsem jej v dm v regálech Essence za 70,-. Má 2,3 g.
Paletka oční stínů Princessa- koupila jsem ji také v dm asi za 100,- , ale od té doby už jsem ji tam vůbec neviděla. 
Tužka na oči Essence v odstínu 19 ALL I WANT- koupila jsem ji také v dm ve výprodejovém košíčku za 10,- !!!! Má 1g.
Řasenka SuperSHOCK blackest black Avon - má 10ml a stála mě 79,-.

Mimochodem, rozhodla jsem se změnit vzhled blogu a vy vidíte výsledek :) Líbí se mi mnohem víc. Změny proběhly v písmě, v pozadí a úvodní fotka je pryč a místo toho mám novou ,,profilovou fotku". 

Tak co na to říkáte? Líbí se Vám to? :) Máte doma některý z těchto produktů? :)
Jak se Vám líbí nový vzhled blogu?

2 komentáře:

  1. Co se týká peněz jsme na tom stejně, ale ne vždy znamená, že když je to drahé tak je to dobré:)

    OdpovědětVymazat
  2. S řasenkou můžu jenom souhlasit :) s ní a ještě jednou od Gabriely Salvete jsem zjistila, že tyto štětečky mi nejvíce vyhovují. Stíny místo linky jsem taky párkrát použila, teď na to ráno ale nemám moc náladu..

    OdpovědětVymazat