středa 4. prosince 2013

Oční stíny, které už si opravdu nikdy nekoupím :)

Jelikož jsme před nějakou dobou objednaly se ségrou a kamarádkou z eshopu http://elfkosmetika.cz, protože tam myslím bylo poštovné zadarmo nebo tak. Myslím, že to byla moje první objednávka tam, takže jsem si do objednávky přidala i rozjasňující quatro stínů :) Vybrala jsem si odstín Teal Dream a měl vypadat takto:
No a přišlo mi něco takového:
Čekala jsem, že stíny budou ve skutečnosti trochu světlejší. 
Stíny mají celkem špatnou pigmentaci. Nahoře jsou v jedné vrstvě, dole v několika. Jeden (ten nejsvětlejší stín mi už chybí na fotce, protože už ho nemám).
Když jsem stíny chtěla nanášet štětcem, tak to bylo hrozné. Prostě to skoro nešlo. Nevím jakto, ale štětec mi ty stíny spíš rozprášil než aby nějakou barvu nanesl. Takže jsem stíny nanášela prstem. Jenomže jsou tak měkké, že po několika použitích mi ta světlá prostě zmizela- část se rozdrobila, část se vyprášila a část jsem spotřebovala. 
Další mínus stínů je to balení. Nechápu jak to, ale modrá, ta světlá a i ta světle hnědá barva se mi prostě z té paletky odlepily (?) a začaly vypadávat. Takže stíny nemůžu položit na bok, ale musí stát na dně. 
Výdrž stínů je takový průměr. Modré a zelené mi na oku vydrží bez nějakého poškození asi hodin. Světle hnědé a ty světlé jsou lepší- skoro celý den. Ale jen s bází nebo tužkou jako podklad. 
Když to shrnu tak jsou na nic a ani bych si je znova nekoupila :)   

Máte je vy? A jak jste s nimi spokojené? :) Jaké jsou nejhorší stíny, které jste kdy vyzkoušely?

Žádné komentáře:

Okomentovat