středa 4. prosince 2013

Tag: 15 podivných faktů o mě :)

Mí milí věrní čtenáři, jak jsem slibovala tak jednou měsíčně chci dělat tag a tento měsíc jsem tu s tagem, jehož název jste si mohli přečíst v nadpisku :)
Tak doufám, že se Vám bude líbit :)
Jdeme na to!

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
Hned mě napadla přezdívka, kterou mi dal můj taťka- Ďanďule :D Opravdu nevím jak ho to napadlo, jelikož se jmenuju Radka, ale prostě Ďanďule :D Neříkám, že mi tak doma říkají pořád, protože nejčastěji to jsou tvary mého jména jako- Raduška, Radečka (což opravdu nemusím!) a Ráďa :) Ale na Ďanďuli se nezapomíná :)

2. Jaký máš zlozvyk?
Teď mě nic nenapadá.. V minulosti to bylo ,,loupání" nehtů, prostě jsem si nehty nekousala, ale nehet jsem naštípla a dotrhla- ble, no a výsledek byl jako bych si nehty kousala :( Ale jinak nevím :/

3. Máš nějakou fóbii?
No nevím jestli to je zrovna fóbie, ale nerada chodím nebo jsem sama. Prostě mám šíleně divný pocit, když někde třeba přes den musím jít sama. Já si ráda s někým pořád povídám nebo alespoň poslouchám jak na mě někdo mluví nebo muziku. Totálně se pak bojím chodit třeba večer, když je tma a mám problém třeba jít i přes podchod. A ještě nesnáším jehly a braní krve! Feťák ze mě určitě nebude :D Jinak asi nic, hadi mi nevadí, pavouky zrovna nemusím, ale nezblázním se z nich, myšky jsou pro mě roztomilé :) 

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Hm, tak to asi nedokážu odpovědět jen jednu konkrétní písničku :) Poslouchám toho dost a není to tak, že bych prostě pořád poslouchala jednu a tu samou písničku. Nedělám to, protože se snadno stane, že se toho přeposlouchám a pak už mě ta písnička tolik nebere :)
Tyto 4 by mohly stačit ne? :)

5. Co tě dokáže vytočit?
Třeba doma mě dokáže vytočit to, že si moje ségra bez dovolení půjčuje mojí kosmetiku (nedejbože mi třeba zlomí tužku!), ve škole je to momentálně jedna spolužačka, která si myslí, že je asi nějaká princezna co může všechno a víte co? Jí to prochází! A také namyšlenost a povyšování ostatních :)

6. Řekni věc, kterou děláš když jsi nervózní
Červenám :D ale totálně, pak je mi zároveň šílené vedro na celé tělo a jen ruce mám úplně studené! A taky ještě ,,křupu" klouby na prstech. 

7. Na které straně postele spíš?
Jelikož (bohužel) nežiju (a ani nemůžu) žít s přítelem, tak mám postel pro jednoho. Ale když u jsme v ní 2, tak nejčastěji ležím na kraji a můj miláček u stěny. Já totiž nespím dlouho a on si rád pospí, takže je lepší dyž spím na kraji ať ho pak nemusím přelézat :D 

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/ baru?
Kofola, někdy kafe nebo čaj :)

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
No první plyšák nevím přesně, ale jak jsem byla miminko, tak jsem od babičky a dědy dostala takového šedého sloníka, který držel slůňátko, ale to vím, že jsem ho nijak nepojmenovala. Pak si pamatuju, že jsem dostala takového asi 20cm velkého hnědého medvídka, který prostě měl na obalu napsané jméno- Vladimír, ale to se mi nelíbílo a byl to Míša. No a asi poslední plyšák, kterého jsem dostala je obrovský medvěd (má asi metr) a ten se jmenuje Dandyšek :)

10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Odličovat a krémovat :)

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?
Hm :D Máme vanu, jsem ve vaně čelem ke kohoutkům.

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
No umím udělat lotosový sed a ještě zvednout jen jedno obočí :D

13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Chipsy a pizza :)

14. Jakou frázi nejčastěji používáš?
Tak to nevím. 

15. V čem spíš?
Hm :D Taková divná věc, je že nesnáším spaní v pyžamových kalhotách. Nemám ráda ani noční košile nebo tak něco. Nejraději spím ve vytahaném tričku a kalhotkách :)



Dělali jste tento tag také? Líbí se Vám ten můj? Máme něco stejné nebo se líšíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat