středa 4. prosince 2013

Bel- odličovací tyčinky

Ahoj :) dnešní příspěvek nebude ani tak recenze, bude to spíš takový menší tip co si pořídit až příště půjdete do drogérie :)

Jsou to vatové tyčinky, které slouží k očištění přebytečné řasenky nebo očních stínů v okolí očí, když třeba trošku přetáhnete mimo :)


 Měly by obsahovat vitamín E a na obalu je napsané, že jsou vhodné i pro  uživatele kontaktních čoček. :)


Z jedné strany jsou normálně bílé, jako ty co používáte na čištění uší a z druhé strany jsou růžové od takového olejíčku. Já je používám tak, že když si přetáhnu řasenkou mimo řasy, tak tou růžovou stranou to místo tak 2x přetřu a pak tam mám jen takový mastný proužek, který setřu tou druhou stranou :) 


Pěkně mi odličují i voděodolnou kosmetiku a nejsou nijak parfemované. Měly by stát kolem 50,- a je jich tam 75ks. Já je sehnala v akci i se 3 baleními klasických odličovacích tampónků, ale teď si nevzpomenu kolik to stálo. 


Máte s nimi nějakou zkušenost? :) 
Pokud Vás moje články baví, přidejte se k pravidelným čtenářům, budu jen ráda :) A pokud máte nějaký tip na recenzi nebo nějaký tag tak mi napište pod článek komentář, určitě odpovím! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat