čtvrtek 5. prosince 2013

Lak na vlasy Ultra Pure

Je to možná trochu zvláštní, ale rozhodla jsem se napsat recenzi na lak na vlasy :D Není to tak, že bych neměla o čem jiném psát, jen mě napadlo, že by bylo dobré o něm něco říct když se objevil v řijnových používaných produktech a i v listopadových používaných produktech :).
Tento lak se dá koupit asi v každé drogérii a mě vyšel asi na 70,-. Má 250ml. 
Popis na obalu: Taft Ultra Pure poskytuje ultra silnou fixaci bez silikonů a bez parfemace. Nezanechává zbytky. Šetrný k vlasům- dermatologicky tetováno. Pro 24h ultra silnou fixaci bez slepených vlasů, snadno se vyčesává. Vlasy nezatěžuje- chrání je proti vysoušení. 
Dokonalá fixace 24hodin. Spreciální receptura 3 Weather Taft chrání Vaše vlasy před větrem a vlhkostí a pomáhá je chránit proti UV paprskům. 
Lak má fixaci 4 (jak můžete sami vidět) a já jsem s ním nadmíru spokojená. Když ho aplikuji tak vlasy nejsou slepené, takže když zafouká vítr nezvedne se mi půlka patky :D 
Já lak nepoužívám každý den, ale jen když je potřeba. Lak mi vlasy krásně drží celý den a i třeba na nějaké akci přežije v pohodě (i se složitějšími účesy). 
Je pravdou že z vlasů se dá v pohodě vyčesat, ale zase to není tak, že už po jednom prohrábnutí vlasů by tam nebyl :D
Ještě chci říct, že vlasy ani trochu nemastí. A když mám třeba patku nalakovanou, tak i ve vlhkém počasí drží tak jak má :)
Já už ho mám doma skoro rok a už mi zbývá asi jen třetina. 
S lakem jsem opravdu spokojená a nevidím důvod proč si ho nekoupit znovu :)

Jaký je váš oblíbený lak na vlasy? Měly jste někdy i tento?
Chtěla jsem říct, že jsem tady na blogu trochu změnila štítky, můžete tak lépe hledat a orientovat se :) Jsou rozdělené na produkty (popř. tagy, nebo určité pravidelné rubriky) a další štítky jsou pouze značky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat