středa 4. prosince 2013

Novinky a změny na blogu :)

Milí čtenáři, delší dobu uvažuji jak a co na blogu vylepšit. Chci aby byl originální, byla tu nějaká pravidelnost a tak.
Jak jste si mohly všimnout, doteď jsem články přidávala ob den (tzn. jeden den ano, další ne a pořád tak dokola). Což se mi ale přestalo líbit, protože to bylo dost nepravidelné. Bylo by lepší kdyby se články objevovaly třeba každé pondělí nebo tak. 
Nakonec jsem se rozhodla, že článek budu zveřejňovat každé úterý, pátek a neděli. :) 
Další takovou informací bude to, že chci každé první úterý v měsíci zveřejňovat své spotřebované produkty :)
 Dále se tu budou minimálně jednou měsíčně objevovat nějaké líčení (pokud tedy o ně máte zájem, dejte mi vědět do komentáře :). 
Minimálně jednou měsíčně sem budu dávat nějaký ten nehtový tip, pokud budu mít nápadů víc, tak možná bude nějaký další článek, každopádně jeden článek na nehtíky měsíčně bude určitě :)
Další věcí bude pravidelný tag, nějak uprostřed měsíce a to budu ráda když mi napíšete o jaký máte zájem :)
A ještě zvažuji článek o nákupech za určitý měsíc.
No a ještě jsem se rozhodla, že sem budu dávat nějaký hudební tip a to bude pár písniček, které jsem buď už znala a poslouchala je tento měsíc nebo písniček, které jsem nově objevila a zaujaly mě :) 
Ještě jsem vás chtěla upozornit na email, který jsem kvůli blogu založila :) radik0.blogspot@seznam.cz :)
Jinak jsem ještě chtěla zmínit, že do konce října nebo začátkem listopadu bych chtěla vyhlásit nějakou dlouhodobější giveaway, ale ještě si musím promyslet ceny a to jak to pojmu, chci něco co není všude :)

A ještě milí čtenáři, budu moc ráda za všechny komentáře od Vás a to ať se to týká změn blogu, nějakých tipů nebo prostě čehokoliv :) Sice Vás není moc, ale já vám i tak moc děkuji :) Bez Vás by blog nemohl existovat :)*

Žádné komentáře:

Okomentovat