čtvrtek 12. prosince 2013

Čistící pěnivý krém pro zimní období

Ahoj :) Tento výrobek jste už párkrát mohly vidět v mých aktuálních používaných produktech a až teď na něj píšu recenzi :D Tohle je druhé balení, které jsem začala používat hned po tom prvním.
Popisek: Jemný čistící krém šetrně čistí pleť namáhanou chladem. Odstraňuje nečistoty bez pocitu vysušení pleti. Obsahuje vyživující a zklidňující složky, které zanechávají pleť čistou a dodávají jí zdravý vzhled. 
Použití: Používejte denně. Zpěňte v navlhčených dlaních. Jemně masírujte do navlhčené pleti. Poté pečlivě opláchněte vodou a osušte. 

Musím se přiznat, že pleťové krém používám trochu jinak, protože mi doporučené použití moc nevyhovuje. Vždycky se mi produkt dostal do očí a myslela jsem, že při tom umřu bolestí.
Já si pleť navlhčím, pak na ni nanesu produkt a nechám ho tam a jdu se osprchovat. Ve sprše pak gel smyju a hned si osuším oči. 
Co bych chtěla říct, tak že produktu divně voní. Vůbec nevím k čemu bych vůni měla přirovnat.
Konzistencí je to opravdu spíše krém, ale jak ho začnete nanášet do vlhké pleti, tak konzistenci trochu změní a je takový spíše tekutější.
Ještě musím říct, že gel hodně štípe na různých strupech na obličeji nebo nějakých ,,rozrýpaných" pupíncích. 
Po použití je moje pleť napnutá a vysušená, nevím kde se projeví ta výživná složka tohoto mycího krému.
Složení:
S krémem jsme si moc nesedli a nemám v plánu si ho někdy ještě kupovat. Po vypotřebování toho prvního balení jsem si sama nekoupila to další, měli jsme obě balení schované ve skříni, mamka si totiž loni a předloni kupovala v Avonu pleťové krémy z této zimní řady a k nim byl jako bonus tento čistící krém. Celá ta zimní řada má letošní rok nový obal- červený. 
Dívala jsem se ještě do katalogů, abych Vám řekla cenu za kolik se dá gel sehnat, ale aktuálním ani v dalším katalogu jsem gel neviděla. Mám pocit, že ale stál kolem 70,- a má 200 ml.

Měly jste možnost vyzkoušet nějaký produkt z této zimní řady?

Žádné komentáře:

Okomentovat