neděle 8. prosince 2013

Nákupy za listopad 2013 :)

Ahojky! Dnes jsem tu s nákupy, ale před bych Vám chtěla něco říct. Možná to někteří z vás ví, ale pro ty co ne, tak mám jednu informaci- všechny články u mě na blogu jsou přednastavené. Některé týden, některé třeba jsou napsané předchozí den a jiné měsíc dopředu. Tento článek jsem psala včera (tj. 7.12) a bylo strašně špatné světlo. Takže jsem Vám fotku fotila na mobile. Tak se nezlobte :) Na většinu výrobků se objeví recenze, jen nevím kdy, protože je musím nejprve otestovat :) 
Už se nebudu nevykecávat a jdeme se mrknout na moje nákupy :) Dala jsem tu jen kosmetiku, jinak jsem si ještě koupila jedno tílko a džíny.

1. Ubrousky Babylove- těchto ubrousků jsem kupovala hned to čtyřbalení, protože za každý měsíc dodělám jedny a teď mám zásobu a hned nemusím letět do Dm. To čtyřbalení stojí nějak kolem 120,- a jinak jen jedno balení po asi 40,-. 
2. Odličovací ubrousky (no name firma)- s kamarádkou jsme se roozhodly, že se půjdem projít po obchodech a jelikož naše město je celkem malé, tak jsme prošly asi všechny obchody (kromě těch s jídlem) a udělaly jsme si takové nákupní odpoledne :D No stavily jsme se i do jednoho textilu, kde prodávají i nějakou levnou kosmetiku od no name firem. A měli slevu 50% na vše, tak jsem si říkala, že tyto ubrousky za těch 20,- vyzkouším :)
3. Lesk na rty Gabriela Salvete VIVA LIPGLOSS v odstínu 06- tento lesk jsem objevila v Tetě drogerii v takové krabičce s dalšími věci a každá věc byla za 10,-. Tak jsem si ho koupila :)
4. Korektor Affinitone v odstínu 02 Natural- chtěla jsem si koupit nějaký korektor, jelikož mi můj oblíbený od Essence pomalu ale jistě dochází. Jen škoda, že tento se nedá koupit v nejsvětlejším odstínu, tento je na mě trošku tmavý :( Stál asi 120,-
5. Oční stíny Rimmel London Glam´eyes v odstínu 700 Maritime- mamka objednavála z nějaké internetové stránky věci a měli tam i kosmetiku. Tak jsem se dívala a padly mi do oka přesně takové ale hnědé stíny. Tak jsem si je objednala a nějakým nedorozuměním nebo tak mi přišly tyto modré. Stíny mě stály asi 50,- tak jsem je reklamovat nechtěla. 
6. Parfemovaná vazelína na rty- vazelínu jsem koupila ve stejném obchodě a ve stejný den jako no name ubrousky. A stála 30,-
7. Lak na nehty Stars od Gabriela Salvete v odstínu 04 Mistero Grey- tento lak určitě každá znáte a už i já jsem neodolala :) Koupila jsem jej v akci v Tetě drogerii za 60,-
8. Lak na nehty Avon v odstínu chilling teal- lak mě stál asi 60,-
9. Tónovací šampon Marion v odstínu Mahagon- myslím, že jsem se už v některém článku zmiňovala o tom, že ho právě testuji a jsem naprosto spokojená :) Koupila jsem ho v Tetě drogerii ve Frenštátě a bohužel u nás v celém městě sehnat nejde :( Stála 30,-
 10. Tónovací šampon Marion v odstínu Dark Cherry- koupila jsem ji stejně jako tu předchozí, jen jsem ji ještě nezkoušela. Cena je taktéž 30,-
11. Pleťová maska Dobrá nálada Balea- mám ji z Dm ve Frenštátě a stála 12,-, protože ji doprodávali jako limitovanou edici. 

Co jste si koupily tento měsíc vy? Máte odzkoušené něco z toho co jsem si koupila já? :)
A ještě jsem se chtěla zeptat- chtěly by jste článek na to co jsem dostala od Ježíška? Pokud ano tak jestli sem mám dát jen kosmetiku nebo třeba i nějaké ostatní zajímavé věci :)

Žádné komentáře:

Okomentovat