středa 4. prosince 2013

Milk & honey- moisturising body whip

Pěkné ráno všem :) Dnes jsem tady s mým poslední dobou hodně oblíbeným produktem. Po každé koupeli jsem po tomto výrobků s chutí sahala :) Tak jdeme na to!

Pokud jste četly článek o mých spotřebovaných produktech za měsíc srpen, tak určitě budete vědět jak negativní názor jsem tam měla na cestovní balení jednoho mléka z baley.. Po jeho používání jsem měla totálně vysušenou pokožku těla, měla jsem na některých místech i šupinky a tak.. Takže jsem sáhla po tomhle tělovém mléku, které mám doma už nějakou dobu, že mi pomůže moji pokožku těla vrátit do normálu.


A povedlo se to :) Toto tělové mléko mi nádherně zhydratovalo pokožku a během 2. nebo 3. použití ani nebylo poznat, že předtím byla vysušená. 


Tělové mléko má spíše jogurtovou konzistenci, dobře se roztírá a navíc nádherně voní :)
Vsakuje se rychle a moje pokožka po něm není ani ulepená, jen nádherně voní :)


Jak můžete vidět, tak mléko opravdu hodně používám, takže co nevidět ho doberu :)


V Avonu mají tyto tělové mléka ještě v dalších asi 3 vůních (růže, třešeň a vanilka myslím).
Tělové mléko má 200ml a stojí kolem 60,- až 90,-


Máte s ním nějakou zkušenost? Jaké v poslední době vaše oblíbené tělové mléko? :)

1 komentář:

  1. musi krasne vonat :)

    Pozyvam na MEGA BIELENDA GIVEAWAY:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat