středa 4. prosince 2013

Nehty- 1. díl :)

Ahoj :) Dnes bych Vám ráda ukázala můj (v poslední době) asi nejoblíbenější způsob nebo spíš desing nehtů :) 
Před nějakou dobou jsem si objednávala z jedné internetové drogérie, no a kupovala jsem si tam takový třpytečkový lak na nehty. Z obrázku na internetu jsem čekala, že to prostě budou samé třpytky ale ne.. 
Spíš mi to přípomíná průhledný lak, ve kterém jsou prostě nasypané modré třpytky.. Takže jsem nevěděla jak lak využít, protože si ho opravdu nechci dávat 5 nebo víc vrstev, aby to vypadalo hezky..



Tak jsem si zkusila dát nějaké barevný, konkrétně modrý lak jako podklad (2 vrstvy) a na něj třpytky jako takovou ozdobu :D



Třpytkový lak mám z internetu, je ho 10ml, je značky Vollare Cosmetics (takže nemám tušení kde se dá sehnat něco víc od této značky, pokud víte napište :), stál mě 20,- a je v odstínu 114G.
Modrý lak mám v avonu, je ho 12ml, mám ho už delší dobu takže už nejde sehnat, ale avon má plno jiných laků, takže byste vybrali :) Jinak ten můj je v odstínu blue escape a stál mě do 100,-.

Výsledek spojení těchto dvou laků:

Ve skutečnosti to vypadá líp :) A nejvíce se mi líbí, že když mám na nehtech toto ,,duo" tak mi vydrží i 5 a víc dní neponičené :)


Jak se Vám tento desing nehtů líbí? :)


2 komentáře: