středa 4. prosince 2013

Hydratační dvojka na vlasy :)

Ahoj všem :) Dnes bych Vám ráda pověděla něco málo o poměrně nových produktech, které se objevily v katalozích avonu. Těmito novinkami, jak už jste si mohly přečíst v nadpise, jsou hydratační šampon a k tomu i kondicionér :) 
Vlasy mám spíš takové suché, obzvlášť teda konečky, tak jsem se rzhodla, že si tyto výrobky objednám a vyzkouším je :)

Jak můžete vidět, tak šamponu mám větší 400ml balení, protože jeho cena byla výhodnější než za menší 250ml balení :)

Šampon, 400ml, 69,- (cena záleží dost na akcích, ale já výrobek pořídila za tuto)

Kondicinér, 250ml, 39,- (cena záleží dost na akcích, ale já výrobek pořídila za tuto)

Výrobky jsem zkoušela používat jak každý zvlášť tak i dohromady. Už po prvním použití šamponu byly vlasy po uschnutí hebčí a nepůsobily tak suše :) Což mě překvapilo, jelikož jsem nečekala, že by něco to dělalo už po prvním použití. Takže šampon trochu hydratoval vlasy sám, když jsem k němu použila i kondicionér, tak jsem moc nepoznala rozdíl, že jsem použila kondicionér, vlasy byly prostě stejné jak při použití samotného šamponu.
Myslím si ale, že toto duo by se nemělo používat při každém mytí vlasů. Jelikož jsou vlasy hydratovanější po použití, tak mi přišlo že se i víc mastily. Takže abych předešla rychlému maštění mých vlasů, tak je nepouživám při každém mytí, ale střídám to s jiným šamponem. Kondicionér také používám jen do konečku vlasů, protože u hlavy se mi vlasy mastí dřív, tak tomu nechci ještě pomáhat tímto kondicionérem :) 
vlevo: šampon, vpravo: kondicionér
Ještě jsem nezmínila vůni, která je prostě typická pro řadu Advance Techniques od Avonu. Zatím asi všechny výrobky z této řady (kromě jednoho šamponu), co jsem doma měla voněly takhle :)
Když to shrnu, tak šampon dělal co dělat měl takže ho klidně můžu doporučit pro ty, co mají suché vlasy, které potřebují trochu zhydratovat, ale určitě vám to nepomůže na 100% :)

Máte zkušenost s tímto šampónem? :)

4 komentáře:

  1. Hydrataci by moje vlasy určitě potřebovaly teda :) ale jelikož si je i tak musím mýt obden, tak bych se bála, že bych si je musela mýt každý den... Možná by kondicionér i stačil ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím no. Musíš vyzkoušet, ale zas ten kondicionér můžeš dávat jen od půlky vlasů ke konečkům a vlasy by se ti neměly nijak mastit. Přece jen (alespoň mi) se vlasy mastí od kořínků :)

      Vymazat
  2. S šampony od Avonu jsem nikdy nebyla moc spokojená, připadalo mi, že mi to s vlasy nic nedělá:/ ale jsem maximálně spokojená s olejíčky a teď mi přišla maska tak snad s ní budu víc spokojená než s šampony:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky na vlasy teda vůbec nepoužívám. Dost mě odrazuje ta dlouhá doba, kdy se mají nechat působit :)

      Vymazat