středa 4. prosince 2013

Rozmazluju si nožičky pomocníkem s mořskou solí :)

Ahoj všem čtenářům :) Dnes bych Vám ráda ukázala jeden výrobkem, který mi pomáhá v péči o mé nožky, konkrétně chodidla :)
Jak už jste si v nadpisku mohli přečíst, tak je to výrobek s mořskou solí. Je to peeling :)
Pořídila jsem jej v Avonu, byl součástí jedné sady výrobků. Samostatně stojí tak 69,- až 109,- a má 75ml. V katalogu se se solí ještě vyskytuje hydratační krém na nohy, s tím zkušenost nemám. Ale určitě bude mít stejnou vůni jako tento peeling. 
Jelikož jsem ještě nikdy nebyla u moře, tak si ale myslím, že moře musí nějak takhle vonět. Možná by ale vůně peelingu mohla být na někoho až moc výrazná.
Teď k peelingovým částečkám. Těch jsou v peelingu 3 druhy- nejmenší černé (je jich tam střední množství a velikostně se podobají mletému pepři), středně velké bílé (těch je tam nejvíce ze všech) a pak takové největší hnědé (těch je tam nejméně). 
Částečky jsou drsnější než třeba u peelingu na tělo, ale zase to dává smysl, protože ty částečky slouží k odstranění hrubé a suché kůže.
Peeling mi odstraní nějakou suchou kůži a určitě pak potřebuji nohy nakrémovat, protože na některých místech jsou pak takové suché (někdy se trošku odlupuje kůže). Ale zase musím říct, že nemám se svýma nohama takové problémy, že bych měla ztvrdlé a hrubé kůže hodně. Mám jí minimum, takže peeling používám jen proto, abych pro ty nohy něco dělala :) 
Když to zhrnu, tak jsem s peelingem spokojená, možná bych si vybrala jinou vůni, protože mám ráda spíš ovocnější. Ale peeling bych klidně doporučila :)

Používáte peeling na nohy? Máte doma tento? Máte doma krém na nohy se stejnou vůní? :)

1 komentář:

  1. Peeling na nohy jsem ještě nikdy nezkoušela, budu ráda, když spotřebuju krém na paty jelikož se moc rychle nevstřebává :)

    OdpovědětVymazat