středa 4. prosince 2013

Lak na nehty v barvě krve- moje srdcová barva laku :)

Přesně takový lak jsem dlouho hledala. Úplně krvavě červený a podařilo se mi jej sehnat! :) Už je to delší doba a dnes jsem se rozhodla Vám něco málo o tomto laku říct :)
Lak jsem sehnala v Avonu a je z řady s názvem Colortrend. Tato řada je obvyklá nízkými cenami a bohužel i nižší kvalitou, připadá mi. Není to tak u všech výrobků, třeba řasenky jsou průměr, rtěnky jsou super, korektory dělají také fajn, laky sice nic moc a jeden make-up co mám taky není nic extra. Ještě dělají stíny, ale ty doma ani jedny nemám, pak pudry, myslím že občas mají i nějaké balzámy na rty a ještě myslím lesky. 
Lak má maličké a roztomilé balení, které ale působí podle mě trochu lacině. Má 8ml, stojí kolem 50,- a tento je v odstínu Velour. 
Jeho krytí je normální- 2 vrstvy. Schnutí mi přijde hodně rychlé. A lak nebarví nehty, nepoužívám žádné podkladové laky. Bohužel ale má malinký a úzký štěteček, se kterým se nepracuje nejlépe. No a teď výdrž- jak jsem říkala, colortrend je trochu kvalitně horší co se týče laků, takže už 2-3 den od nalakování se vám začne rýpat :( Možná že nadlak a podlak by jeho výdrži pomohly, ale to nevím. 
Takže lak není nic moc :/ Jsou lepší no. Ale barva to je prostě boží :)

Víte o nějaké značce, která dělá krvavý lak na nehty? Máte doma nějaký lak z řady Colortrend? :)

3 komentáře:

  1. Barvička je to pěkná, ale je fakt, že kvalita colortrendu je špatná. Hlavně co se týče make-upu který mám doma:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi celkově colortrend přijde jako taková kosmetika pro začátečníky.

      Vymazat
  2. farbaje moc pekná nedávno som si kúpila podobnú len ešte tmavšiu :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat