středa 4. prosince 2013

Spotřebováno za červenec 2013 :)

Ahoj, tak jsem tu zase s pravidelnou rubrikou spotřebováno! :)
Tento měsíc mám 15 věcí a to- 2 vzorečky a 13 plných velikostí :)
Tak jdeme na to :)

1. Ústní voda elmex
Mám citlivé zuby, takže na ně od elmex používám pastu (opravdu funguje!) a k ní vždycky používám nějakou ústní vodu, ale nemusí být na citlivé zuby :) Především si pořád opakovaně domů kupujeme elmex, protože ani po ústní vodě nemáte pocit, že Vám vybuchne pusa od toho jak to pálí :D Voda měla 400ml a stojí kolem 130,- :)
Hodnocení:

2. Hydratační gel na holení s olejem z voďankovce
Oficiální popis: Tento luxusní modrý gel na hoení se snadno nanáší a usnadňuje holení. Umožňuje dokonale hladké oholení a pokožku zanechává hedvábně hebkou.
Použití: Gel aplikujte na vlhkou pokožku. Oholte, zbytky přípravku důkladně opláchněte a pokožku štrně osušte. Vhodný zejména pro holení nohou, podpaží a linie bikin.
Gel jsem teď měla poprvé a naprosto mi vyhovoval :) Použila jsem jej na všechny doporučené partie a na ani jedné jsem neměla žádnou alergickou reakci nebo tak. Po oholení je pokožka opravdu hebká, ale ne nijak na dlouho. Já se většinou holím večer a pokožka už ráno pak hebká není. A připadá mi, že nějak rychle gel ubývá :/ Je ho 150 ml a stojí kolem 80-90,- :)  
Hodnocení:

3. Čistící šampon a kondicionér 2 v 1 s mangem a zázvorem.
Šampon je určen pro všechny typy vlasů. Podrobná recenze :)
Hodnocení:

4. Mléko na opalování SPF 15
Mléka na opalování nijak doma neřešíme. Mamka vždycky koupí když třeba vidí v akci. Takže se k němu nijak nebudu rozepisovat, ale vyhovoval mi :) Měl 400ml a cenu opravdu nevím.
Hodnocení:

5. Čistící pleťový gel 3 v 1
Opět můj neoblíbenější gel na pleť :) Pořád ho miluju a asi bych ho už nevyměnila :) Podrobný článek: tady :)  Stojí do 60,- a je ho 200ml :)
Hodnocení:

6. Glycerinový krém na ruce a nehty 
Toto je také můj miláček :* Podrobný článek zde :) tady ten má jen jiný obal než v článku :) Stojí do 50,- a bylo ho 100ml.  
Hodnocení:

7. Astrid- Ochranná tyčinka na rty
Jak vidíte podle fotky tak jsem tento balzám opravdu používala dost :) Oblíbila jsem ho, protože rty krásně hydratoval a přinášel mi vzpomínky na dětství, kdy jsem používala takové ,,jelení loje" :D Vím, že byl takový růžový a bílý. Jinak tenhle balzám voní a chutná přesně jako ty maličké :) Stál mě asi 30,-  
Hodnocení:

8. Odličovací tampónky Bel
Tyto tampónky kupujeme domů opakovaně, protože jsou za dobou cenu a vždycky je chytneme v akci s dárkem zdarma v podobě gumiček do vlasů, nebo tyčinek na čištění uší anebo takových těch tyčinek pro odstranění přebytečného makeupu kolem očí třeba :) S těmito dárky většinou 3 balení tampónků stojí kolem 70,-
Hodnocení:

9. Vzoreček hydratačního gelu
Tento gel mi vyšel na 2 použití (ráno a večer). Myslím, že se tento gel nedá ani už koupit a ze vzorečku ani nemůžu posoudit jeho schopnosti. Každopádně voněl jak dětský bublifuk :DD


10. Pleťový krém rozjasňující s růží :)
Psala jsem o něm už tady a byla jsem s ním spokojená :) Sice jsem žádné rozjasnění neviděla, ale pleť nebyla vysušená :) Takže spokojenost :)
Hodnocení:

11. Holítka WILKINSON SWORD 
No co k tomu říct :D Prostě obyčejné jednorázové holítka :D Myslím, že byly z nějaké akce v dm, ale nemám tušení kolik stály. Bylo jich 5 ks.
Hodnocení:

12. Tělové mléko palmer´s s vůní kakaového másla
Podrobná recenze je tady :) Nejdříve mi vůně nevadila, ale posledních pár použití jsem ho nemohla vystát. Hydratoval pěkně ale smrděl.
Hodnocení:

13. Vlhčené ubrousky Linteo Baby
Psala jsem o nich zde :)
Hodnocení:

14. Zklidňující noční krém- Eucerin
Krém je určený pro citlivou pleť se sklonem k zarudnutí. Krém by měl hydratovat, zklidňovat a regenerovat.
No.. Já pleť nemám citlivou ani nemá sklony k zarudnutí, ale i tak jsem jej vyzkoušela. Nevoněl myslím nijak a na pleti divně štípal. Pleť byla celkem hebká, ale krém na pleti lepil. No nijak mě nezaujal a určitě bych si plné balení nekoupila :)

Myslím, že tento měsíc toho bylo dost :D Kolik věcí jste spotřebovaly vy?

1 komentář:

  1. Gel na holení mě teda popravdě moc nezaujal, jsem zvyklá spíše na pěny a to ještě od jiné značky, na druhou stranu chápu že někomu vyhovuje i tento produkt. A ty holítka jsou klasika, taky jsem je někdy koupila :) Ohledně holení bych se chtěla zeptat, jestli jste náhodou někdo nebyl na epilaci laserem a případně jestli máte spíš pozitivní nebo negativní zkušenosti. Já nad ní už nějakou dobu přemýšlím ale pořád se nějak nemůžu definitivně rozhodnout :)

    OdpovědětVymazat