středa 4. prosince 2013

She stylezone- překvapení :)

Ahoj všichni :)
Dnes bych Vám ráda ukázala lak na nehty, který jsem si koupila ve výprodejovém košíčku dm jen pro srandu, když jsem tam byla s kamarádkami :) Koupila jsem si k němu ještě jeden, ale o tom někdy jindy :) Nečekala jsem od něj nic. :D
Této značce vůbec nevěřím, myslím si, že u mě nevzbuzuje důvěru hlavně těmi nepěknými obaly.
Vybrala jsem si tento nádherný fialkový odstín :)
Ve výprodeji měli tento, pak tmavě zelený, svítivě žlutý a světle modrý.
Kdyby tam tento fialový nebyl, tak si ho nekupuju, ale tak vzhledem, že byl slevněný na 30,- z 70,- nebo nějak tak (?) tak jsem si ho koupila :) Jak už jsem říkala, mám doma ještě jeden a to světle modrý, ale o tom jindy :)
Mám odstín 247 a laku je 10ml.

Myslela jsem si, že lak bude mít nulové krytí, žádnou výdrž a schnutí bude taky dlouhé. 
Ve skutečnosti kryje normálně ve dvou vrstvách :) Schne podle mě opravdu rychle.
Barva laku v lahvičce je úplně stejná jako výsledná barva na nehtech :)
Neponičený na nehtech vydrží 3-4 dny. :)
Takže u mě spokojenost :)
Máte doma nějaký lak od S-he? A spokojené nebo ne? :) Jak se Vám líbí ten můj? Je u vás v drogériích taky na ty 4 odstíny sleva?

3 komentáře:

  1. Má krásný odstín, modré obvykle nemám ráda, ale tenhle je pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ho mám :) na mých nehtech teda moc nevydrží, ale se správným podkladovým lakem jo. A barva to je taky hezká, taková podzimní už :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já podkladové laky nepoužívám vůbec tak nemůžu posoudit výdrž s nimi :-)

    OdpovědětVymazat