středa 4. prosince 2013

Můj balíček od Elf!

Tááák a konečně jsem tu s článkem o výrobcích z elfu, které jsem si objednala :)


První věcí je velký štětec na tvář. Na stránkách píšou toto: Jemné mazlivé štětiny zklidňující aplikaci klasického nebo bronzujícího pudru. Vynikající i pro rychlé úpravy makeupu. Víc se o něm dozvíte možná někdy později. 


Ale tento štětec jsem si koupila spíš jen tak, protože pudr ani bronzer nepoužívám. :)


Ale co zatím můžu říct, že nemá nijak hebké štětinky, ale tak zas co můžu čekat za takovou cenu.. :)


Stál mě 39,- :)


Další věcí jsou rozjasňující oční stíny essentials. :) Na stránkách je psané toto: Luxusně hladký a hedvábně jemný kukuřičný škrob poskytuje očím základní neutrální bázi a probouzí jas. Stíny se vpijí do kůže pro dlouhotrvající, krásný efekt. 4 barevné kombinace umožňují jednoduše docílit jak přirozený, tak i dramatický vzhled. Obsahuje zrcátko.


Mám je v odstínu 2019 teal dream, tento odstín jsem zvolila, protože se mi tyto barvy nejvíce líbily a navíc třeba zelený stín doma ještě nemám.


Na ruce barvy vypadají hezky, nejlépe pigmentovaný je ten modrý stín a ty ostatní mi připadají tak nastejno. Těším se až je pořádně odzkouším :) Stály mě 39,- a jsou k dostání asi ve 20 barevných variantách :)


A poslední věcí je báze pod oční stíny, žádnou jsem neměla a podle recenzí na internetu je tahle dobrá, tak uvidíme :) Na stránkách je k tomu napsané toto: Náš krémový podklad pod oční stíny má neutrální barvu, rychle schne a nevysušuje jemnou pokožku. Aplikujte před každým nanesením krémových či práškových stínů. Drobné vrásky se vyhladí, barva k víčkům krásné přilne, nerozmaže se a vydrží skutečně celý den.


Bázi mám v odstínu NUDE, líbila se mi ze všech nejvíc už jen proto, že je béžová, dále tam pak byla  nějaká růžová, stříbrná a oranžová. Je jí 5ml a stála mě 39,- :)


Máte z nějakým výrobkem, který jsem si objednala zkušenost? :) A co na můj výběr říkáte? Volili byste jinak? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat