středa 4. prosince 2013

Sprchový gel Tropics :)

Ahoj čtenáři :) Dnes bych Vám ráda ukázala v této době můj používaný sprchový gel :) 


Je z avonu a má vůni kiwi a mučenky. Moc z toho kiwi necítím, ale každopádně vůně je to velmi příjemná a spíše taková svěží.
Co se týče pěnivosti, tak s ním nemám sebemenší problém :) I v malém množství pění hodně :)
Vůně je sice nádherná, ale kůže bohužel po umytí nevoní :(
Sprchový gel není ani hydratační, takže od něj hydrataci nečekejte, ale zase nevysušuje pokožku a dobře se s ním myje :)
Není ani úplně tekutý, tak aby Vám při aplikaci začal protékat mezi prsty nebo tak :D

Dá se koupit v různých velikostech balení, já mám momentálně 250ml a vzhledem k tomu, že dobře pění tak  ho ani nemusím používat nějaké kvanta, takže takhle vypadá u mě asi po 2 měsících používání, ale zase je pravda, že já sprchové gely střídám s peelingy :) Každopádně mi tyto sprcháče vydrží vždy dlouho :)
 250ml balení se dá sehnat od  39,- do 59,-
500ml balení se dá sehnat 69,- až 99,- 
(ceny v katalogu se hodně mění, záleží v jaké akci si ho objednáte)

Avonovské sprchové gely naprosto doporučuji, navíc když je seženete v dobré akci, tak se dají sehnat levněji než Balea sprcháče :)

Máte s ním zkušenost? Jaké jsou vaše oblíbené sprchové gely? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat