neděle 9. února 2014

Khaki lak na nehty :)

Ahoj všichni :) Dnes se mrkneme na jeden lak na nehty, který jsem si koupila v měsíci lednu :)
Odstín, jak můžete sami vidět, se jmenuje 812 CAPITAIN KHAKI. Nevím jestli se pořád dá koupit, protože jsem ho koupila v Tetě Drogerii ve výprodejovém stojanu za 30,-. Má 8 ml.
Lak kryje klasicky ve 2 vrstvách a schne celkem rychle. Při lakování nijak nešmouhuje a výdrž laku je tak 4 dny (bez nadlaku a podlaku). 
Lak se mi moc líbí a jsem ráda, že jsem si ho koupila :)

Jak se vám odstín líbí? Máte doma nějaké laky od Rimmel z řady 60 seconds? :)

2 komentáře:

  1. Měla jsem jeden lak z této řady, ale strašně rychle mi zatuhnul v lahvičce :( Khaki barva vypadá zajímavě, ještě jsem snad žádný lak neviděla v takové barvě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jeden červený ze stejné řady už skoro rok a pořád je jako nový :)

      Vymazat