pondělí 31. března 2014

Spotřebováno- březen 2014 :)

Krásný začátek týdne :) Opět jsem tu se smrští produktů, které jsem spotřebovala v březnu :) Mám celkem 17 plných produktů a 4 vzorečky. Tentokrát mám další změnu a to, že vyřadím z této rubriky odličovací tampónky, zubní pasty a podobné věci. Připadá mi, že se to sem moc nehodí :) 
Tak jdeme na to :)


Vlasy
1. Šampon Dove colour radiance (recenze)
Šampon hezky voní, má hustší konzistenci. Připadalo mi, že jednou jsem po něm vlasy měla krásné a nemastné, jindy zase mastné. Vůbec nevím, čím to bylo. Každopádně dost vysušoval pokožku hlavy a vytvářel lupy. Mojí mamku to odradilo natolik, že ho odmítala používat, takže jsem se toho ujala já.
Obsah je 250 ml a cena asi 50,-.
Hodnocení:  
2. Avon Osvěžující šampon s třešňovým květem (recenze)
Tento nádherně voněl. Konzistence byla typická pro Avon šampony. Vlasy více nemastí, ale ani od maštění nepomáhá. Pro mě obyčejný průměr :) 
Obsah je 250 ml a cena 39,- až 69,-.
Hodnocení: 

3. Dove kondicionér intense repair (recenze)
Kondicionér příjemně voní a vlasy se po něm krásně rozčesávají a jsou krásně hebké :) Dostala jsem ho na Vánoce a hned 2 balení, takže právě používám to druhé :)
Obsah je 200 ml a cena asi 50,-.
Hodnocení: 

4. Avon Sérum na suché konečky vlasů
Nepsala jsem na něj recenzi, protože jsem byla hrozný lajdá na jeho používání. Pořád jsem na něj zapomínala a nepoužívala ho pravidelně. Po použití jsou vlasy hezky uhlazené. Sérum krásně voní, vůně je typická pro řadu Advance Techniques. 
Obsah je 30 ml a cena od 59,- do 109,-. Vydržel mi asi rok.
¨

5. Schwarzkopf Lak na vlasy Ultra Pure (recenze)
Lak jsem měla doma dlouho a byl super. Držel, neslepoval a nemastil vlasy. Až dopoužívám ten co teď mám, tak po něm asi sáhnu znova :) Stupeň fixace je 4.
Má 250 ml a cena je asi 80,-.
Hodnocení:


Odličování, čištění a péče o pleť
6. Nivea Osvěžující pleťová voda (recenze)
I když byla určená na normální až smíšenou pleť, tak mi hodně vyhovovala. Pleť nevysušovala a voněla hodně příjemně :) Navíc mi vydržela asi na 3 měsíce dvoudenního používání :)
Objem je 200 ml a já ji koupila za 60,-. 
Hodnocení:

7. Avon Rozjasňující čistící pleťový krém s růží (recenze)
První co mě na něm upoutalo, byla vůně :) Opravdu růžová. Měl hustší konzistenci a po nanesení na pleť se měl setřít přebytek. Já jsem ho používala normálně na mokro (tj. na navlhčenou pleť a pak smýt). Pleť vůbec nevysušoval a byl velmi příjemný :)
V balení bylo 125 ml a myslím, že už se nedá koupit. 
Hodnocení:

8. Avon Čistící gel, peeling a maska v 1
Používala jsem ho jako peeling a byl fajn. Mám doma ještě jedno celé balení. Pleť po něm je o trochu víc hebčí, ale není to úplný zázrak. Možná když bude v katalogu za nějakou super cenu, tak po něm sáhnu znova :)
Má 75 ml a cena je od 59,- do 109,-.
Hodnocení:

9. Dermacol Výživný mandlový denní krém 
Krém byl dost mastný a na pleti zanechával vrstvu mastnoty, proto jsem ho nepoužívala na den ale na noc. Hydratace byla suprová, takže i pro suchou pleť by mohl být fajn :) Zatím si ho ale neplánuju kupovat, protože na mě byl mastný až moc. 
V balení je 50 ml a cena je asi 100,-, já jej dostala jako dárek k nákupu.
Hodnocení:


Dekorativní kosmetika
10. Elf Báze pod oční stíny (recenze)
Báze nebyla špatná a výdrž stínů opravdu prodloužila. Teď mám další balení, ale báze už není tak dobrá, což nechápu. Stejná značka, stejná báze, stejný odstín a vlastnostmi odlišné. Měla jsem odstín Sheer. Až budu mít více peněz, tak si koupím nějakou jinou značku. 
Má 5 ml a cena je 39,-
Hodnocení:

11. Balea Balzám na rty Naschatze (recenze)
Obrovské zklamání přišlo hned po prvním přičichnutí. Čekala jsem, že vůně bude stejná ((nebo alespoň hodně podobná) vůni deodorantu a sprchového gelu, ale vůbec. Balzám smrděl už od začátku a hydratace taky nebyla dobrá. Takže jsem ho nerada používala. Po nějaké době jsem ho vytáhla, že ho budu používat ať už dojde a balzám se asi zkazil. Smrdí mnohem hůř, na rtech je hořký a štípe. Totální zklamání, hlavně kvůli toho, že ho vyhodím skoro celý.
Má 4,8 g a cena byla asi 30,-.
Hodnocení:


Parfémy, vůně, tělové spreje, deodoranty
12. Avon Tělový sprej s mlékem a medem
Sprej jsem měla už hodně dlouho, troufám si říct, že asi rok a půl. Vůně je opravdu hezká a příjemná, ikdyž dlouho nevydrží. Avon tělové spreje mám ráda a nebyl to můj poslední :)
Měl 125 ml (nyní se v katalogu spreje prodávají jen ve 100 ml velikosti) a cena byla asi 50,- v nějakém výprodeji, jinak stojí 59,- až 109,-. Tento se nedá sehnat, Avon často mění ty vůně.
Hodnocení:


Tělo, ruce, nohy
13. Balea Sprchový gel Naschkatze (recenze)
Ségra mi ho dala na Vánoce, protože ví jak moc mi voněl. Při sprchování začne smrdět ve srovnání s tím co cítíte z lahvičky. Oholenou pokožku šíleným způsob dráždí a to nemám citlivou pokožku a ani se mi to z ničím nikdy dřív nestalo, udělá mi na ní samé červené místa, které jsou na dotek bolavé. Když už jsem neměla čerstvě oholené nohy, tak mě šíleným způsobem vysušoval. Samé svědící místa na těle, někde i šupinky. Po tomto sprchovém gelu jsem se rozhodla nic od Baley záměrně nekupovat, pokud někdy něco dostanu, zkusím, ale sama už si nic nekoupím. Sestra ho také zkoušela a jí pro změnu naskočil ekzém při používání, jakmile přestala ekzém zmizel. Pro informaci- sprchový gel vyhazuju z více jak půlky plný.
V balení je 250 ml a cena asi 30,-. Nekupujte si to, vůbec to nedoporučuju, za 40,- se dá v akci sehnat hodně lepších a kvalitních sprchových gelů.
Hodnocení:

14. Radox sprchový krém Milk & Berries (recenze)
Toto je naprostý opak Baley. Nádherně voní a vůni jakou cítite z lahvičky i dostanete na tělo.
Navíc vůni pak cítíte i po osušení na pokožce a vůbec nevysušuje :)
Objem je 250 ml a já ho koupila asi za 40,-. 
Hodnocení:

15. Avon tělový peeling s vůní vanilky (recenze)
Tohle byl peeling jak má být. Krásně voněl, byla to hutná pasta s velkým počtem částeček. Pokožku nádherně zjemnil :) Zatím si ho kupovat nebudu, ale určitě bych se mu nebránila :)
Měl 200 ml a cena byla asi 60,-.
Hodnocení:

16. Dermacol Aroma Rituals tělové mléko s vůní zázvoru (recenze)
Vůně byla trochu zvláštní, hezky se vstřebával do pokožky, krásně hydratoval :) Určitě ještě vyzkouším nějakou jinou vůni :)
Objem byl 200 ml a myslím, že se už nedá koupit. Já ho měla za 50,-.
Hodnocení:

Ostatní a vzorečky
17. Wilkinson sword pěna na holení (recenze)
Pěna strašně divně voněla a jsem ráda, že už je po ní. Co se týče ostatních vlastností, tak to bylo prostě obyčejná pěna.
Objem byl 150 ml a cena si 100,-. Já ji kupovala v kitu s holítky.
Hodnocení:

Vzorky
Denní a noční Solutions krém- Toto jsou první vzorky, které mě natolik zaujaly, abych zkusila plné balení. Noční je spíš takový gel, po nanesení trochu lepí. Denní je klasický bílý krém, zanechává minimální mastnou vrstvičku. Oba velmi příjemně a svěže voní a díky nim mám na pleti minimální šupinky. To je trochu zvláštní protože jsou určené na smíšenou pleť. Každopádně vzorky byly super a budu si objednávat plné balení.
Garnier Perfect Blur- Toto mě naopak vůbec nezaujalo. Po nanesení to pleť, zmatní a udělá hebkou, ale po chvíli mi to není příjemné.
Astor BB cream skin match- Tady byla chyba v odstínu. Neměla jsem ho šanci vyzkoušet, protože odstín 200 byl hrozně tmavý a oranžový. Škoda.


Tak a to by bylo vše :) Gratuluju těm, co se dočetli až sem :) Kolik jste spotřebovaly vy?

2 komentáře:

  1. Moje březnová spotřeba je teda nic oproti (opět :D) tvé. Peeling s vanilkou musel vonět krásně - mám doma tělový sprej a ten voní naprosto úžasně! Vzoreček BB cream od Astor mám doma taky, ale taky v docela dost nevhodném odstínu, tak třeba to půjde zesvětlit makeupem :D

    OdpovědětVymazat