čtvrtek 13. března 2014

Mandlový pleťový krém

Dobré ráno! Dnes Vám ukážu jeden pleťový krém od Dermacolu, který jsem používala celou letošní zimu :)
Balení je praktické, protože to je tubička a nemusíte do krému dávat prsty, ale ke konci balení je krém špatně dostává ven a už vůbec mi nejde sundat víčko (maximálně tak za pomoci nůžek).
Krém by se měl dát sehnat i klasicky v kelímku, např. zde. Navíc se prodává i mandlový noční krém.
Vůně je zvláštní, trochu jako nějaký starší krém.
Konzistence není hustá, ale není ani úplně tekutá. 
Při nanášená na pleť je krém hodně mastný a proto jsem ho používala místo denního jako noční krém. Vstřebává se delší dobu, i po vstřebání zanechává mastnou vrstvu na pleti, ale hydratace je hodně dobrá, takže věřím, že by to mohlo hodně suché pleti na den vyhovovat.
Složení bylo na krabičce, kterou jsem bohužel už vyhodila, takže jsem ho přepsala:
AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, STEARIC ACID, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL STEARATE, ACRYLATES COPOLYMER, SUCROSE COCOATE, ISOPROPYL MYRISTATE, PRUNUS AMYGDALUS, DULCIS OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, UBIQUINONE, TRIETHANOLAMINE, PEG-40 STEARATE, PEG-90, SODIUM MAGNESIUM SILICATE, PROPYLENE GLYCOL, SUCROSE PALMITATE, SORBITOL, DISODIUM EDTA, BHT, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, (METHYL-, ETHYL-, PROPYL-)PARABEN, AMYL CINNAMAL, BENZYL SALICYTATE, COUMARIN, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, ISOEUGENOL, D-LIMONENE, LINALOOL, PARFUM
Obsah je 50 ml. Já ho dostala jako dárek k nákupu, ale zde se dá sehnat zde za 99,-. 
Krém mi vydržel na necelé 3 měsíce používání a to mi ho dala mamka už načatý :)

Jaký krém teď používáte vy? Jaká značka produktů na pleť je vaše nejoblíbenější? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat