pondělí 3. března 2014

Spotřebováno- únor 2014 :)

Ahoj všichni :) Dnes jsem tu opět se spotřebovanými produkty, které jsem střádala celý měsíc. Tentokrát mám přesně 20 výrobků a z toho je jen 1 v cestovním balení, zbytek jsou jen balení plná :) Jsem na sebe pyšná! :)
Tentokrát tu bude 1 menší změna, kterou zavedu. A to že výrobky rozdělím do kategorií. Bude to tak přehlednější :)

Vlasy
1. L´ORÉAL Mythic Oil šampon (recenze)
Šampon mi nevyhovoval. Voní jako aviváž, vlasy mastí a měla jsem je po použití zplihlé.
Objem je 250 ml, já ho měla z ladyboxu, ale normální cena je 249,-.
Hodnocení: 

2. Garnier Fructis posilující šampon pro barvené vlasy
Vlasy barvené nemám, ale i přesto jsem ho normálně používala. Nádherně voní, ale vlastnosti nejsou nic extra. 
Objem je 250 ml a cena asi 50,-.
Hodnocení:

Odličování, čištění a péče o pleť
3. Avon čistící pleťový gel 3v1 (recenze)
Pleťový gel jsem už měla asi 3x a je super :) Jemně ale krásně voní, pleť nedráždí a není po použití napnutá. 
Objem je 200 ml a cena 39,- až 79,-. 
Hodnocení:

4. Avon intenzivní krémový čistící gel s 2% kyselinou salicylovou
Je bílý, zvláštně smrdí a na pleti se má nechávat působit jen půl minuty. Pleť pak krásně chladí, ale pokud se vám dostane do očí tak je to šílená bolest. Nepoznala jsem, že by něco dělal :) Kvůli toho pálení v očích ž bych ho nechtěla.
Objem je 75 ml a cena od 59,- do 99,-.
Hodnocení: 

5. Balea odličovací ubrousky Light Blue
Ubrousky hezky voní, ale už mi nevyhovují tak moc. Zvykla jsem si na normální oční odličovače a proto už ubrousky na oči nepoužívám (je mi to nepříjemné a připadá mi, že musím moc dřít). Ale na pleť jsou fajn a budu si je nadále kupovat :)
V balení je 25 ks a cena je asi 40,-.
Hodnocení:

6. Hybler dámské odličovací ubrousky
Tyto ubrousky jsou určené jen na pleť. Byli velikostně poloviční než Balea ubrousky a měly zvláštní vůni. V očích pálily a moc mi nevyhovovaly. Navíc obsahují látku, která má dráždivé účinky (více v recenzi).
Obsah je 60 ks a cena asi 50,-.
Hodnocení:

Dekorativní kosmetika
7. Avon balzám na rty Orange Kiss
Balzám krásně voní a dobře chutná. Hydratace není nejlepší, ale mi to stačilo :) 
Objem jsem nikde nenašla, ale cena byla asi 40,- (Teď už se nedá sehnat)
Hodnocení:

Parfémy, vůně, tělové spreje, deodoranty
8. Rexona long lasting protection antiperspirant (recenze)
Ani trochu mi nevyhovoval. Strašně smrdí, dělá bílé fleky a neochrání před potem. Nemohla jsem ho dopoužívat sama a proto jsem ho dala na záchod, aby se dopotřeboval tam.
Objem je 150 ml a cena asi 60,- (byl to dárek od kamarádky).
Hodnocení:

9. Adidas deodorant Tropical Passion (recenze)
Tento deodorant byl fajn a vyhovoval mi. Vůně byla příjemná, nešpinil oblečení a klidně bych si ho koupila znova :)
Hodnocení:

Tělo, ruce, nohy
10. Tělové mléko do sprchy pro normální pokožku (recenze)
Vůně je příjemná, hydratace byla dobrá, ale i tak mám radši normální tělové mléka :)
Obsah je 400 ml a cena asi 150,-. 
Hodnocení:

11. Avon hydratační sprej na tělo
Tohle je jakoby tělové mléko, které má střičku a vy si máte produkt nastříkat na tělo a rozmazat. Taky zvláštní věc a nezaujalo mě to. Vůně je ale hodně příjemná citrusová :)
Objem je 100 ml a cena asi 59,- až 99,-.
Hodnocení:

12. Neutrogena výživný balzám na tělo
Vůně je divná, hydratace je dobrá, ale hrozně dlouho trvá než se vsákne. I po 2 hodinách vám pořád tělo lepí a to mi na něm nevyhovovalo. Taky se mi zdálo, že hrozně rychle ubýval na to kolik stojí.
Obsah je 200 ml a cena asi 100,-.
Hodnocení:

13. Avon zklidňující neparfémovaný gel pro intimní hygienu
Je to průhledný gel úplně bez parfemace. Není agresivní a pokožku nedráždí. Vydrží celkem dlouho (u nás třem lidem 2 měsíce).
Objem je 300 ml a cena od 59,- do 99,-.
Hodnocení:

14. Avon vyživující krém na nohy se zázvorem a bílým čajem (recenze)
Voní zvláštně, rychle se vstřebává, ale hydratace je téměř nulová.

Hodnocení:

Ostatní 
15. Ústní voda Elmex pro citlivé zuby
Dobře chutná a co je pro mě hlavní, tak nevypálí všechny chuťové buňky! :) 
Objem je 400 ml a cena asi 130,-.

Hodnocení:

16. Balea jemné tekuté mýdlo třešeň
Mýdlo na ruce bych tu normálně ani nedávala, ale dostala jsem ho na Vánoce od ségry a už jsem vám ho ukazovala, tak mi přišlo fér ho sem dát. Hezky voní, ale v lahvičce voní líp než pak na rukou při mytí. Zvláštní :) Ale jinak ruce nevysušuje a je fajn :)
Hodnocení:

17. Colgate whitening zubní pasta
Bělejší zuby nemám a byla to jen obyčejná pasta, která zuby umyla :)

18. Babylove ubrousky (recenze)
Obyčejné ubrousky, nevím co víc říct :)
V balení je 80 ks a cena je 40,-

19. Bel vatové tampónky 2 balení (recenze)
Mé 250 balení a už je používat nebudu. V albertě mají levnější a navíc 100%. 
V balení je 84 ks nebo 70ks za cenu 25,-.

20. Bel vatové tyčinky (recenze)
Jiné ani nekupuju. Jsou nejlepší :)

Tak a to by bylo vše :) Byl toho celkem hodně zase a jak vidím kolik věcí už mi taky skoro dochází, tak další měsíc to nebude menší spotřeba :)

Spotřebováváte taky? Kolik věcí máte za únor? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat