pondělí 24. března 2014

Jak já miluju pískové laky!

Zdravím! Dnes vám musím ukázat další odstín pískového laku od Gabriely Salvete. Jako první jsem měla ten stříbrný, který jste mohli vidět v nákupech za listopad no a na Vánoce jsem od kamarádky dostala tento nádherně modrý v odstínu 14 Blu Imperiale.
Obaly laků z této kolekce se mi hodně líbí, působí na mě luxusněji.
Co se týče štětečku, tak ten mi vyhovuje a nemám mu co vytknout, protože lak se s ním nanáší dobře. 
Při lakování první vrstvy trochu dělá šmouhy, po nanesení druhé je barva krásně rovnoměrná.
Schne rychle, takže po něm nebo jeho stříbrném sourozenci sahám skoro pokaždé, když nemám moc času na lakování (a to je hodně často). 
Barva na nehtech není tak krásná jako v lahvičce, což mě na první nalakování trochu zklamalo. Teď jsem si na to zvykla a barva je pro mě krásná i tak :)
Co se týče výdrže, tak v neporušeném stavu (bez nadlaku a podlaku) dává tak 5-7 dní. Ten 7. den už jsou ale ošoupané špičky.
A tady je pár fotek ať se můžete pokochat tou barvou :)
 V lahvičce je 11 ml a normální cena je 90,-. V akci se dá sehnat i za 60,- :)

Taky jste si ,,pískáče" zamilovaly tak moc jako já? :) Zkoušely jste i pískové laky jiné značky? Jaké? Jste spokojené? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat