pondělí 10. března 2014

Oči 9. díl

Dnes jsem tu zase s líčícím tipem :) Je to celkem přirození líčení v nevýrazných odstínech vhodné na denní nošení.
Jako vždy jsem začala korektorem.
Tentokrát jsem pro změnu místo báze pod oční stíny použila obyčejnou bílou tužku.
Pak jsem si do záhybu oka nanesla stín s názvem Nubuck a na celé víčko jsem pak aplikovala stín s názvem Honeycomb.
Do větší půlky víčka směrem od vnějšího koutku jsem nanesla žlutý třpytivý stín a pořádně ho uhladila prsty, aby byl lesk a třpyt výraznější.
Na zbytek víčka jsem nanesla v jemné vrstvě tmavě hnědý stín z téže paletky.
Poté jsem nanesla černou linku a líčení zakončila řasenkou.
Výsledný vzhled :) : 

Informace o výrobcích
Korektor match 2 cover! - koupila jsem jej v dm v regálech Essence za 70,-. Má 2,3 g.
Kajalová bílá tužka- odstín 04 WHITE a koupila jsem ji v regálech Essence asi za 30,-. Má 1g
Paletka Sleek Au Naturel- je koupená zde za 264,-, já ji ale dostala jak dárek.
Sun Club paletka- odstín 02 long beach a koupit se už nedá.
Kajalová černá tužka Avon- koupit se dá v jiném designu asi za 50,-.
Řasenka SuperShock Max od Avonu- cena je od 59,- do 119,- a má objem 10 ml.

Jak se Vám líčení líbí? Nalíčily byste se tak i na normální den?

Žádné komentáře:

Okomentovat