úterý 11. března 2014

Makeup Colortrend od Avonu

Ahoj :) Dnes se podíváme na jeden make-up od Avonu za pár kaček :)
Toto je ještě starší obal.
Novější obal a všechny odstíny
Balení je průměrné- neurazí ani nenadchne. Je praktické, protože je to tuba a je tak větší pravděpodobnost, že make-up spotřebujete do poslední kapky. Ke konci balení je trochu na nic, protože tuba je trošku tužší a když chci make-up vymáčknout tak mi vyteče víc než bych chtěla.
Já mám make-up v nejsvětlejším odstínu a to je Ivory Beige.
Když si k němu přičichnu, tak necítím nic tzn. že je bez parfemace. 
Odstín je krásně světlý, řekla bych, že je spíše takový šedavý. Na moji pleť odstín sedí super :)
Při roztírání trochu šmouhuje, proto ho nejdřív zapracuju houbičkou a pak pleť ještě přejedu štětcem.
Měl by matovat a to i dělá, ale matný efekt skoro vůbec nevydrží. Tak necelou hodinku, víc určitě ne. 
Celkovou výdrž make-upu moc nemůžu posoudit, protože si ho dávám jen jemně na sjednocení tónu pleti. Ale jak se večer odličuju něco na ubrousku je, ale spíš jen zbytky. Na sjednocení pleti mi stačí, ale určitě nezakryje nějaké pupínky. Dalším mínus je že trochu vysušuje (ale to mi dělá všechno).
Složení:
Obsah je 30 ml a cena je od 59,- do 89,-. Je vhodný spíše pro začátečníky s líčením, pro náročné pokročilé to nebude :)

Jaký je váš oblíbený make-up? :)

1 komentář:

  1. A já si myslela, že už se ten makeup nevyrábí, ale oni jenom předělali to balení :) tak to si ho určitě ještě někdy koupím, sice možná moc nekryje ale ten odstín je super! :)

    OdpovědětVymazat