úterý 1. dubna 2014

Nákupy za březen 2014 :)

Ahojky, dnes opět shrnutí všech produktů, které jsem si koupila za měsíc březen :) Čekala jsem, že si toho koupím méně, ale nějak se to nakupilo. Navíc jsem sem zařadila i 3 věci, které jsem vyhrála. A hlavně většinu produktů jsem koupila na začátku měsíce. 
Hned na začátku měsíce mi přišla výhra od Gabriely Salvete. Na facebooku zveřejnili příspěvek a pak jste museli na jejich mail napsat. Prvních 100 lidí, kteří napsali na jejich mail vyhráli. A mi se to podařilo :) Výhra obsahovala nový CC cream v odstínu 01 natural beige a řasenku Enfinite Definition. Odstín cc creamu je bohužel tmavý, takže jsem ho ještě nezačala zkoušet. Nechám si ho až na léto :) Řasenka má velmi zvláštní kartáček a teprve ji začínám testovat :) Další výhra byla rtěnka od Avonu. Mám odstín FRESH FIG  a recenze na ni časem bude :) Z Avonu jsem si pak ještě sama objednala balzám na rty v odstínu Ruby Rush. Až uvidíte tu pigmentaci tak se zblázníte :) Je naprosto luxusní a mám ho moc ráda :) A stál pouhých 29,-. A poslední věc je balzámek na rty Frutinka, který jsem si koupila v lékárně za 20,-. Ještě jsem ho nezkoušela :)

Zleva: CC cream Gabriela Salvete, Avon rtěnka v odstínu Fresh Fig a Avon balzám na rty v odstínu Ruby Rush. (rtěnka i balzám jsou ve 3 vrstvách) 
V časopisu Elle byla za cenu 109,- jako dárek Bourjois micelární voda. Zatím jsem ji ještě nezkoušela, mám ji v zásobě. V Avonu měli za 29,- broskvovou pleťovou vodu, tak jsem ji tam nemohla nechat :) Nově se v katalogu Avon objevil i čistící pleťový gel s vůní oliv. Už jsem ho začala používat a zatím není špatný, později se dozvíte více v recenzi :) A v Dm jsem si pak koupila za 40,- Miss Sporty Top Coat. Zatím jsem ho zkoušela jen jednou, takže o něm nemůžu nic moc říct, ale určitě bude i recenze :)
Delší dobu jsem si chtěla pořídit nějaký suchý šampon. A jelikož nechci moc utrácet, tak jsem sáhla po Amica. V Dm stál 35,-, v Tetě drogerii stojí méně. Má 30 g a měl by vydržet na 10 použití. Já už ho použila 9x a mám ho pořád více než půlku :) Dále pak na vlasy mám nový Avon hydratační balzám s aloe a avokádem. Zvláštní je, že se používá na vlhké vlasy a pak se neoplachuje. Ale zatím je fajn, použila jsem ho už tak 5x a recenze bude někdy v budoucnu :) Mamka mi na začátku měsíce objednala 2 antiperspiranty. Jeden od Adidas a pak Rexona, který objednala omylem, však víte jak moc nemám ráda Rexonu :) Ale tento by mohl být lepší, protože je bez parfemace. Adidas jsem ještě nezkoušela.

Další měsíc by toho mohlo být méně, protože mám v zásobě pořád dost produktů a jediné co si plánuju koupit je denní a noční pleťový krém. Tak uvidíme jak to dopadne :)
Co jste si koupily vy? Máte s něčím zkušenost? 

Žádné komentáře:

Okomentovat