neděle 16. března 2014

Wilkinson Sword pěna na holení + holítka

Zdravím! Dnes to měl být článek o novinkách katalogu Avon, ale rozhodla jsem, že ho tentokrát neudělám, protože mě tam nic zas tak moc nezaujalo. Takže dnes bude poněkud nezvyklá recenze na pěnu na holení a protože jsem ji kupovala v sadě i s holítky, tak napíšu i něco o nich.
Tyto 2 věci byly společně v jedné krabičce, kterou jsem už bohužel vyhodila.
Jako první se blíže podíváme na pěnu na holení.
Balení pěny se mi nelíbí, asi to nebude jen tou růžovou barvu, ale dost mi vadí to dávkování. Nedá se nijak korigovat množství a produktu vyleze moc. Navíc se pak část produktu dostává ven sama, bez toho abych dávkování dále držela. (Níže na fotce to můžete vidět.)  
Gel by měl mít květinovou vůni, jak se to píše na obalu, ale místo toho smrdí jako nějaký zkažený krém.
Na holení jinak slouží dobře a pokožku zanechává hebkou.
Složení:
Vlevo: dávkování před použitím, vpravo: dávkování po použití.
Vlevo: pěna hned po nanesení, vpravo: pěna po částečném rozmazání
Co se týče holítek, tak v balení jsou 4 kusy (2 zelené a 2 červené).
Když balení otevřete uhodí vás do nosu příjemná kokosová vůně, která se drží i na jednotlivých holítkách :) Nevím, na jak dlouho by mělo jedno to holítko vydržet, ale podle mě vydrží dost málo, protože už při 6. použití jsou tupé a akorát chloupky tahají a řežou kůži. 
Holítko má 3 břity a malý zvlhčující proužek.
Tyto 2 věci se prodávají v sadě za plnou cenu 250,- a za tu cenu to opravdu nestojí. Já je kupovala ve slevě za 100,-, i za tu cenu mi to nepřijde ideální. Mám pocit, že se dají koupit i zvlášť, ale nejsem si tím jistá.

Jaký je váš nejoblíbenější způsob odstraňování chloupků?

Žádné komentáře:

Okomentovat