neděle 30. března 2014

Velké třešňové zklamání :(

Zdravím! Dnes jsem tu s recenzí na sprchový gel od Baley (z limitované edice) s vůní třešně. O 2 výrobcích z této řady jsem už článek psala a byla jsem zklamaná z balzámu a k deodorantu mám pořád neutrální postoj.
Balení je naprosto roztomilé a nádherné! Dávkování je v pohodě a množství produktu, který vám vyteče se dá dobře korigovat.
Když si přičichnu ke sprchovému gelu v lahvičce, tak voní nádherně. Jakmile jsem ho na sebe začala nanášet ve sprše, tak se vůně proměnila v šílený smrad.
Poprvé když jsem sprchový gel použila, měla jsem čerstvě oholené nohy a myslela jsem, že opravdu umřu jak mě na nich pálil. Pokožku jsem měla celou začervenalou a bolavou. Tak jsem tedy zkoušela další dny. Pokožku jsem vždy po umytí měla vysušenou tak, že mě skoro celé tělo svědilo a měla jsem nutkání se pořád škrábat. Při dalším holení se to opakovalo, opět podrážděná pokožka po umytí gelem. A to normálně nemám vůbec problémy s podrážděnou pokožkou po holení. Použila jsem jej maximálně 10 a už nemůžu víc, nesnesu to. Takže poputuje ke kamarádce na odzkoušení. 
Jinak co se týče pěnivosti, tak to nemám problém a pění pro mě dostatečně.
Konzistence je klasická sprcháčová.
Složení:
Já ho dostala na Vánoce od sestry, protože věděla, že mi ta vůně moc voní. V balení je 250 ml a cena byla kolem 30,-. Nejsem si jistá, zda se dá ještě koupit.

Vyhovují Vám sprchové gely od Baley? A konkrétně tento?

2 komentáře:

  1. Sprcháče od Baley používám často a ráda a nikdy mi neudělaly nic špatného (sprcháč si stejně dávám před tím, než holím nohy, takže třeba po holení to bude jiné..) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé a zrovna jsem nad ním uvažovala :/

    Jahodovník

    OdpovědětVymazat