pátek 21. března 2014

Kolik stojí můj běžný make-up? Tag

Ahoj! Tento tag jsem viděla poprvé u Hanny Brokolice a líbil se mi tak moc, že jsem se rozhodla jej udělat také, ale jenom formou článku bez líčení :)
Líčení začínám korektory. Nejdřív nanesu Maybelline Affinitone v odstínu 02 Natural a protože je na mě tmavší, tak přes něj dávám ještě světlý korektor od Essence. 
Poté používám bázi pod oční stíny od Elfu v odstínu Nude. 
Poté si vezmu paletku od Sleeku a nalíčím oči. Do záhybu dávám vždy šedý matný stín Nubuck, ale zbytek vždy nějak střídám. Občas používám i linky, ale ne pokaždé takže je nebudu započítávat.
Dále následuje řasenka. Nejčastěji sahám po SuperShock od Avonu v odstínu Black :)
Na pleť používám nejčastěji make-up od Avonu, protože už ho mám doho a chci ho dopotřebovat.
Poté přichází na řadu sypký pudr od Essence All About Matt!
Na rty nejčastěji nanáším jenom jahodové Labello. Samozřejmě, že používám i lesky nebo rtěnky, ale to počítat nebudu, protože ve většině případů si dávám jen Labello. 
Po sečtení jsem dostala 705,-. Oproti těm komentářům ostatních, co jsem viděla pod videem od Hanny jsem na tom pořád dobře :) Ale když si uvědomím, kolik peněz jsem za to vyhodila.... :D

Dělaly jste takový článek také? Tak šup sem s odkazem :)

3 komentáře:

  1. Určitě ho plánuju taky někdy udělat :) Myslím, že 705 Kč je dobrá částka ještě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :) myslím, že se budu inspirovat :D

    OdpovědětVymazat