pátek 28. března 2014

Šampon Dove podruhé :)

Krásný pátek! Dnes jsem si pro Vás připravila článek o dalším šamponu značky Dove. Je to v pořadí můj druhý.

Jako vždy začneme obalem. Ten je obyčejný a nijak nezaujme ani nepohorší. V konci balení je produktem potřeba třepat, aby produkt vylezl, ale jinak s ním nemám žádný problém :)
Vůně je příjemná a nevtíravá. Bohužel ji nedokážu k ničemu konkrétnímu přirovnat.
Konzistence je trochu hustší než u ostatních šampon, které jsem za poslední dobu zkoušela a musí se více vytřepávat z obalu.
Po umytí vlasy po šamponu nevoní. Jsem z něj celkem v rozpacích, protože jednou mi přišlo, že se po něm vlasy nemastily tak moc a podruhé naopak, že se mastí více. Nepřišla jsem na to čím to je, vlasy jsem si myla pokaždé stejně se stejným množstvím produktu. Mamka ho používala taky a způsobil ji svědění pokožky a lupy, takže ho musela přestat používat. Já výskyt lupů při používání mohu také potvrdit. 
Složení: (někde se mi ztratila fotka, takže ho vypíšu)
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, GLYCERIN, TREHALOSE, GLUCONOLACTONE, ADIPIC ACID, DIMETHICONOL, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, PARFUM, GLYCOL DISTEARATE, MICA, TEA-DODECYLBENZENSULFONATE, TEA-SULFATE, TRIETHANOLAMINE, DISODIUM EDTA, BENZOPHENONE-4, SILICA, CARBOMER, PEG-45M, PPG-12, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, DMDM HYDANTOIN, SODIUM BENZOATE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, AMYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYTATE, BUTYLPHENYL, METHYLPROPIONAL CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALLIL, CI 77891.
V balení je 250 ml a cena asi 60,-. Už bych si ho nekoupila a to kvůli těm lupům.

Jaký šampon právě používáte vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat