čtvrtek 20. března 2014

Voňavoučký sprchový krém :)

Ahoj :) Tento sprchový krém jsem si kupovala loňské léto v akci v Dm, kdy ke 3 věcem značky Radox byly žabky zdarma. Jeden sprchový gel si vybrala sestra, jeden jsem koupila taťkovi a tento krém jsem si nechala. (i přesto, že je to krém, tak se používá normálně jako sprchový gel). Zásoby mám tak veliké, že na ten sprchový krém přišla řada až v lednu letošního roku :) A teď pořád ještě mám 9 dalších sprchových gelů v zásobě.
Balení je obyčejné a jediné co mi na něm vadí je dávkování. V tom otvoru, kterým vytéká produkt ven je navíc ještě jakoby taková guma, která brání tomu, aby vám gel třeba někde na cestách nevytekl v kufru. Bohužel se musí lahvička více zmáčknout, aby gel vytekl a já když jsem tubu zmáčkla, tak mi vždycky vyteklo víc produktu než bych chtěla.
Vůně je krásná a osvěžující ovocná :)
Konzistence je úplně klasická a sprchový gel opravdu hodně dobře pění.
Velké plus je, že nevysušuje pokožku.
Složení:
V balení je 250 ml a já ho pořizovala asi za 40,-.

Jaké sprchové gely používáte nejraději? Používáte na sprchování i různé pěny nebo jiné neobvyklé produkty?

Žádné komentáře:

Okomentovat