úterý 18. března 2014

Třešňový šampon :)

Ahoj, ahoj! Jak jste si mohli už přečíst v nadpisu, tak dneska to bude o třešňovém šamponu značky Avon :) Od Avon šamponu jsem teď měla nějakou pauzu a proto jsem zase chtěla nějaký používat. Avonovské šampony jsou asi moje nejoblíbenější :)
Balení je úplně obyčejné, není na něm asi nic extra :)
Vůně je opravdu krásná a po umytí vlasů jde chvíli cítit :) Vůně je taky možná důvod proč mám avon šampony nejraději :)
Konzistence je taková ta typická pro šampony. Ani hustá ani úplně tekutá.
I bez použití kondicionéru se vlasy hezky rozčesávají a šampon je nezmastí, ale ani nepomůže od přirozeného maštění.
Složení:
obsahuje silikony
Bublinky tam jsou jen proto, že když jsem fotila fotky tak mi šampon docházel a musela jsem s ním zatřepat aby se šampon dostal ven :)
Obsah je 250 ml a cena je od 39,- do 69,- :) Můžu doporučit :)

 Jaký šampon teď používáte? Používáte i suché šampony? Co je pro vás u šamponu důležité?

2 komentáře:

  1. Momentálně používám šampon od Garnier (na tvé doporučení :D) a je super. Je i s kondicionérem tudíž 2 v jednom, takže i ušetří čas... Zjistila jsem, že když si vlasy umyji šamponem jenom jednou ne dvakrát (vlastně za jedno to mytí vlasů) tak vlasy vypadají druhý den lépe.

    OdpovědětVymazat