neděle 23. března 2014

Růžičkový pleťový gel :)

Krásnou neděli všem, dnes bych vám chtěla ukázat pleťový gel, který původně dostala moje mamka jako dárek, ale protože pleťové gely nepoužívá a já ano, tak mi jej dala :)
Balení je obyčejné a jelikož je to tuba, tak je to dost praktické. Akorát je nevýhoda, že poslední zbytky pleťového gelu se dostávají ven trochu hůř.
První co mě na gelu zaujalo, byla vůně, která je nádherná růžová. 
Používám gel jinak než je v návodu, protože mi nevyhovuje to, že se nesmývá. Takže já si navlhčím pleť vodou, pak si pleť masíruju a čistím gelem a celé to zakončím opláchnutím pleti vodou.
Konzistence je krémová a na pleti je gel šíleně příjemný!
Po použití je pleť heboučká a hlavně není napnutá. 
Složení:
V balení je 125 ml a v katalogu už jsem ho nenašla, ale cena byla kolem 60,-.

Používáte na čištění pleti i nějaké gely?

2 komentáře:

  1. Ráno a večer nejraději používám čistící pleťové gely, raději než pleť. vody (někdy trochu totiž potom pleť lepí). Teď mi došel jeden z Avonu :) Netušila jsem, že mají i takovéhle pleťové gely v tubě.

    OdpovědětVymazat